U petak, 25. svibnja, u Galeriji Kortil otvorena je izložba vizualnih komunikacija i grafičkog dizajna na kojoj su predstavljeni radovi trojice dizajnera: Bojana Hadžihalilović iz Bosne i Hercegovine, Tomata Košira iz Slovenije te Borisa Ljubičića iz Hrvatske. Izložba je dio umjetničkog stručnog skupa „Društveno angažirani plakat“, u organizaciji Akademije primijenjene umjetnosti u Rijeci.

Trojica dizajnera u svojemu radu kroz vizualne komunikacije
aktivno uključuju publiku i utječu na svijest promatrača u otkrivanju zabluda,
izvrnutih vrijednosti, devalvacije morala te jasno šalju poruku kroz ironičan
komentar stvarnosti. Sva tri autora društveno su vrlo aktivni kako u lokalnoj
tako i u globalnoj zajednici.

Boris Ljubičić je posebno zapažen u mijenjanju identiteta
Hrvatske dizajniranjem jednostavnih kvadratića koji su postali prepoznatljiv znak Hrvatske u
cijelome svijetu. S druge strane, Bojan Hadžihalilović je tijekom 90-ih godina
u Sarajevu reciklirao ratnu simboliku putem plakata i razglednica iz Sarajeva
šaljući poruku o osobnom otporu i ironičnom komentaru ratnog pakla, a Tomato Košir na vrlo privlačan
ilustrativno-estetski način komentira zbilju slovenske političke i ekonomske
stvarnosti.