Pokretanje vlastitih operacija na
tržištu Rusije 1998. bila je ključna strateška odluka ove riječke tvrtke s
obzirom na to da se radi o ogromnom i bogatom tržištu izuzetnog potencijala i
rasta. S proizvodima poput Aqua Marisa i Dramine JGL danas ondje drži lidersku
poziciju, u 32 ruska grada
radi oko 220 zaposlenika,
a samo prošle godine ostvareno je 395 milijuna kuna od izvoza u Rusiju. U
usporedbi s 2012. rast je to od čak 27 posto. Ukupni prihodi JGL-a u 2013. rasli
su po stopi od 11 posto i iznosili 685 milijuna kuna od čega je 510 milijuna
realizirano na izvoznim tržištima. Izvoz je u strukturi ukupnih prihoda dosegao
čak 77 posto, na ključnim tržištima tvrtke regije ZND. Uz Rusiju, to su
Ukrajina i Kazahstan u kojima JGL djeluje vlastitim operacijama, a preko
zastupnika prisutni su i u Gruziji, Armeniji, Azerbajdžanu, Moldaviji, Bjelorusiji, Uzbekistanu, Tadžikistanu,
Turkmenistanu, Kirgistanu i Mongoliji. U kolovozu 2014. u planu je otvaranje predstavništva i pokretanje
vlastitih operacija u Bjelorusiji.

U tvrtki JGL davno
su shvatili da s inovativnim i kvalitetnim proizvodom, dobrom proizvodnom praksom,
certificiranom proizvodnjom, tehnološkom i terapijskom diferencijacijom mogu
konkurirati na globalnom tržištu. Iz širokog programa fokus je stavljen na sterilne
otopine i osjetila, a tvrtka je danas lider u generičkoj proizvodnji kapi za
oči i nos. Najveća i aktualna, proizvodno-tehnološko-razvojna investicija
svakako je Pharma Valley, koja će tvrtki osigurati značajne kapacitete u
razvoju, proizvodnji i skladištenju s kojima bi bili osigurani i ključni resursi
za realizaciju strateške vizije održivog, profitabilnog rasta u planskom
horizontu od desetak godina. Pritom rusko tržište predstavlja velik i neiscrpan
potencijal na kojem ima još puno prostora za širenje i razvoj JGL-a, a ovo
priznanje obvezuje tvrtku da zadrži i dalje unaprijedi visoku izvoznu poziciju
i globalnu prepoznatljivost.

JGL-u je ovo treći
„Zlatni ključ“ – priznanjima za najboljeg izvoznika u Rusku Federaciju nagrađen
je 2008. i 2010.