U sklopu projekta što se odvijao u susjedstvu Kampus, jednom od 27 susjedstava Europske prijestolnice kulture, objavljena je istoimena znanstveno stručna knjiga „Kako bez suza u dječji vrtić i osnovnu školu?: Podrška socio-emocionalnoj dobrobiti djece tijekom prijelaza i prilagodbe“, autorice Sanje Tatalović Vorkapić, izv. profesorice pri Učiteljskom fakultetu u Rijeci, ujedno i voditeljice projekta.

S obzirom na važnost i izazove prijelaznih perioda i prilagodbe u dječjem vrtiću i osnovnoj školi, cilj projekta bio je pružiti stručnu podršku roditeljima i djeci te osnažiti postojeće kompetencije odgajatelja i učitelja razredne nastave u radu s djecom.

S tim na umu, tijekom 2019. i 2020. godine u susjedstvu Kampus održao se niz predavanja s radionicama posebno za odgajatelje i učitelje te za roditelje i djecu, a u projektu su sudjelovali nastavnici i studenti Učiteljskog fakulteta, odgajatelji Dječjeg vrtića More (PPO Đurđice s lokacijom na Trsatu) i učitelji Osnovne škole Trsat.

Osim što predstavlja sve što se tijekom te dvije godine radilo u sinergiji znanosti i prakse, knjiga nastoji i adekvatno odgovoriti na postavljeno pitanje u nazivu projekta “Kako bez suza u dječji vrtić i osnovnu školu?“ te u kontekstu ideje Rijeke 2020 – EPK, prikazati i ono što Rijeka jest – grad različitosti, tolerancije, suradnje, povezanosti i brige za druge.

Knjiga je objavljena kao elektroničko izdanje čiji su izdavači Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet u Rijeci i Grad Rijeka, a može se preuzeti na poveznici: https://repository.ufri.uniri.hr/islandora/object/ufri%3A840