Predaja prijavne dokumentacije za EPK

 

Sljedeće tri teme prepoznate su
kao najvažnije: a) komunikacijski i marketinški plan EPK-a, s obzirom na:
strategiju geografske podjele (lokalna, nacionalna, regionalna, EU), strategiju
kronološke podjele (komunikacija u pripremnim godinama, u godini naslova i
kasnije), komunikacijske alate i mapiranje nositelja interesa (planiranje,
upravljanje i odgovaranje); b) krizno komuniciranje (komunikacijski izazovi
unutar okvira EPK-a) te c)marketinško i komunikacijsko naslijeđe (dugoročno
naslijeđe – zahvaljujući kojem bi grad, u idealnom slučaju, trebao  disati i živjeti drugačije).

Valja naglasiti da je jedan od najvažnijih prioriteta svakog
EPK projekta povećanje vidljivosti grada kao cjeline na međunarodnoj razini.
Stoga je važno izvijestiti o imenovanju i specifičnim aktivnostima EPK-a,
komunikacijskim alatima i brendiranju, 
te pravovremeno reagirati i komunicirati u kriznim situacijama. Gore
navedene teme od ključne su važnosti za uspješno savladavanje prvog seminara
marketinga i komunikacije.

Gostujući predavači/stručnjaci seminara su: Xabier Paya
(Programski direktor San Sebastiana 2016.), Neil Peterson (Inside Track;
Liverpool 2008.) i Karin Arvidsson (Direktorica odnosa s javnošću Umea 2014).
Koncept seminara obuhvaća predavanja i kratke radionice.

S obzirom na svoju ulogu unutar EPK-a, sudionici se dijele u
tri skupine,: a) zaposlenici EPK-a (trenutne i buduće EPK); b) partneri društva
Rijeka 2020, lokalne kulturne ustanove; c) kulturni djelatnici* iz Hrvatske,
osobe koje se bave marketingom, prodajom i animiranjem publike u
organizacijama/ustanovama.  

Iako je seminar besplatan za sve sudionike iz Rijeke i PGŽ-a, za sudionike iz drugih krajeva,
kotizacija za dvodnevni seminar iznosi 
200kn.

Broj sudionika je ograničen, stoga se potrebno prijaviti putem online obrasca.

Rok za prijavu je 1. lipnja 2017.

*odabir sudionika vršit će se na temelju njihovog
profesionalnog iskustva, potrebe za profesionalnim usavršavanjem i
motivacijskog pisma.