U okviru Impulse festivala, u srijedu, 20. travnja, s početkom u 20 sati u OKC-u Palach bit će održana tribina “Kako izdati ploču?!”.
Na tribini će se uz zanimljive goste pokušati dati odgovore na nekoliko pitanja: digitalno ili fizičko izdanje – prednosti i nedostaci te iskustva, službeni izdavač ili samo izdavaštvo? Koraci do potpisivanje ugovora? Hrvatska i regija u odnosu na Evropu i svijet? Načini prodaje, distribucije te kako se kreću navike publike i što možemo očekivati u budućnosti?
Gosti tribine su: Danijel Sikora (Geenger records), Bojan Bojkov (više manje zauvijek) i Mirko Burazer (Basic & Rough). Moderator: Marin Jurčić (Distune promotion).
Ulaz je slobodan.
Događaj je organiziran uz poštivanje preporuka i mjera Nacionalnog stožera civilne zaštite, a posjetitelje se poziva na odgovornost i ponašanje u skladu s navedenim odlukama. Na ulazu će biti potrebno predočiti COVID digitalnu potvrdu, negativni test ili dokaz o preboljenju COVID-19 u posljednjih 6 mjeseci.
O gostima
Danijel Sikora glazbenim biznisom počeo se baviti još u srednjoj školi kada se pridružio svom prvom punk bendu da bi na fakultetu već počeo dogovarati koncerte. Sve je eksplodiralo tijekom 90-ih osnivanjem zloglasnog zagrebačkog kluba Močvara koji je osnovao zajedno sa svojim suborcima. Na prijelazu stoljeća sudjelovao je u nastanku sada sličnog slavnog Moonlee Recordsa. Danas vodi vlastitu izdavačku kuću Geenger Records pod motom ‘Sjajna nova glazba iz Vukojebine’. Radi u Pozitivan ritam, hrvatskoj tvrtki koja se bavi glazbi. Tvrtka stoji iza nekih od najvećih festivala u regiji, bavi se distribucijom i robom, a između ostalih projekata ima i vlastitu etiketu PDV Records.
Bojan Bojkov, vječiti entuzijast i zaljubljenik u muziku, ozbiljnije se muzikom započinje baviti krajem studija u Zagrebu, kada s prijateljem pokreće bend Prijateljice i Cvijeće. Nakon svega tri koncerta, od kojih je zadnji bio 2011. godine na poznatom SXSW Festivalu u Austinu, izlazi iz benda te se okreće drugim aspektima muzičke djelatnosti. Tako već 2012. pokreće koncertnu agenciju Lynx Lynx Music s kojom u Zagreb, druge Hrvatske ali i gradove zemalja regije (Ljubljana, Beograd, Novi Sad, Sarajevo, Rijeka i Skopje) dovodi razne neafirmirane i afirmirane bendove i imena alternative muzičke scene kao što su The Men, A Place To Bury Strangers, The Soft Moon, Jozef Van Wissem, Juana Molina, Dark Dark Dark, te mnoge druge, a nakon svega tri godine rada zbog financijske se neisplativosti prestaje baviti koncertnom promocijom. Početkom 2017. zajedno s Markom Vukovićem pokreće muzičku etiketu više manje zauvijek (uz to se vraća sviranju bas gitare i sintetizatora u bendu Svemirko) za koju danas objavljuju mnogi priznati i hvaljeni bendovi kao što su Svemirko, Fantom, Đutko, Pseća Plaža, Peki Pele, Sijenke, te mnogi drugi. Od početka pa sve do današnjeg dana etiketa objavljuje preko 60 izdanja ukupno 22 benda. Uz obavljanje dužnosti kao menadžer etikete više manje zauvijek, okušava se i u snimanju i produkciji pa je tako snimio, miksao i masterirao Đutkov debitantski album “Slušaj mala!”, kao i nadolazeći debitantski album grupe Strasti. U slobodno vrijeme bavi se yogom, planinarenjem, vožnjom bicikla i kuhanjem veganskih i vegetarijanskih delicija.
Mirko Burazer vlasnik je labela Basic & Rough i stručnjak za (digitalne) medije. Aktivno je „u poslu“ od 2011. Počeo je kao bubnjar i booking agent, a radio je u raznim produkcijskim i izvedbenim sektorima (stage, backstage, tech, organizacija…) raznih glazbenih (i neglazbenih) događanja i festivala u Hrvatskoj (Hoomstock, Super Uho, Voi’sa festival, Tabor Film Festival). U posljednje vrijeme aktivno se bavi plasiranjem domaćih izvođača na strano tržište i digitalijama.
Deveto izdanje Impulse festivala
Deveto izdanje Impulse Festivala održava se od 19. do 24. travnja 2022. u Rijeci. Impulse je klupski boutique festival koji spaja gradske lokacije s misijom promocije dobre glazbe i urbane kulture. Događanja koji se odvijaju tijekom trajanja festivala kroz različite medije tematiziraju glazbu, koja je okosnica i poveznica festivala, u duhu čega je i njegov slogan – “glazba je svugdje”. Zajedničku organizaciju festivala potpisuju Distune Promotion i Studentski kulturni centar Sveučilišta u Rijeci, a za vizualni identitet festivala zaslužan je dizajnerski studio Radnja iz Zagreba.
Festival sufinanciraju Ministarstvo kulture i medija Republike Hrvatske, Grad Rijeka – Odjel za kulturu, Sveučilište u Rijeci, Primorsko-goranska županija, HDS-ZAMP i Zaklada Kultura nova.