„Suton nad Pećinama“ naslov je izložbe. Bio to sumrak ili suton, naziv je djelomično netočan jer ona obuhvaća i zalazak sunca, kao i prizore neposredno nakon njegova zalaska. Pećine su dio grada smješten na istoku Rijeke uz more na brdovitom terenu zbog čega stanovnici imaju prekrasan pogled na Kvarnerski zaljev i Učku s Opatijom u podnožju, otocima Cresom i Krkom.
U kombinaciji s oblacima povremeno nastaju spektakularni zalasci sunca s intenzivnim bojama koje se ponekad čine nestvarnima. Teško je ne zastati i uživati u prizoru.
Pored lijepog pogleda Pećinari su ponosni i na svoje plaže i na svoj drvored. Stare vile uz more i modernije peterokatnice na gornjoj ulici. Ali i četiri nebodera, željeznička stanica, osnovna škola, dječji vrtić i najveći trgovački centar u tom dijelu grada. Tu su još i mala industrijska zona, dva parka i hotel sa 4 zvjezdice. Zatim crkva koja širi svoje kapacitete. Posebno mjesto zauzima Škola primijenjene umjetnosti Rijeka, koja Pećinama daje poseban ugođaj prisutnosti mladih umjetnika.
Sve fotografije snimljene su mobitelom iPhone 12 pro. Za uređivanje fotografija nije korišten photoshop ili neki drugi program, već su napravljene manje korekcije koje nudi standardna varijanta iPhona.
Cilj je bio zabilježiti trenutak koji je autora zaokupio. Na izložbi će biti izloženo 14 fotografija dok ih autor ima mnogo više.
Tekst napisao: Dinko Jurjević
O izložbi, riječ znalca:
Pejzažne fotografije Dinka Jurjevića kompozicijom djeluju prirodno i pravilnih su proporcija. Oblaci i nebo neizostavni su sadržaj kod biranja motiva. Često koristi večernje svjetlo koje daje toplinu i smanjuje kontraste.
On je u svom gradu; Rječina, Mrtvi kanal, Učka, pećinske plaže i skupine zgrada temeljene na estetskim načelima. Na taj način Rijeka kao grad postaje arhitektonsko djelo. Čini svojevrsni hommage ili jednostavno rečeno demonstraciju odanosti na umjetnički i poetski način.
Koristi se prokušanim načinom stvaranja; pojačava svjesnost prizora s kojima smo se mnogi od nas sreli, ali ih nismo vidjeli. Dinko Jurjević kao fotograf, s lakoćom naglašava atmosferske efekte u romantičarskom pristupu krajolika kao da mu je bio uzor John Constable, slavni britanski slikar.
Prof. Veljko Troha