kreativni odjel i k.e.š.

K.E.Š. – ovci su maksimalno iskoristili svoje vrijeme i neiscrpnim pitanjima od Davora Pasarića izvukli “sve tajne zanata” o tome što je u poduzetništvu važno. Saznali su kako je kreativnost osobina koja je poduzetniku najpotrebnija, koliko je važno biti kreativan jer to znači znati riješiti problem drugačije nego ga ostali vide.. K.E.Š.- ovci su saznali da se kreativnost može razviti i da ona ne postoji samo u kreativnim poslovima, nego puno šire.

Polaznike K.E.Š-a je zanimalo zašto je bitno i kako se može razlikovati od konkurencije, kako naći kupce, kako im pristupiti, koliko je važno dobro pregovarati, kako naći prave zaposlenike i kako ih motivirati pa sve do toga kako naplatiti svoje potraživanje i na
koji način. Tema radionice bila je “Kako koristiti društvene mreže u poslovne svrhe” pa su KEŠ- ovci imali prilike saznati koje mreže se koriste u koje svrhe te na koji način ih poduzetnici mogu koristiti kontrolirano i usmjereno štedeći svoje vrijeme i resurse za
poboljšavanje svoje poslovne pozicije.