Čeč pristupa ženi kao tijelu, u ciklusu radova
nazvanom “Torza”, inspiriranom vlastitim zdravstvenim tegobama. Njeni
su radovi naglašeno ekspresivni i lišeni osobnosti, stavljajući naglasak na
tijelo kao svojevrsni biološki mehanizam, koji može biti više ili manje
ispravan. Radovi prikazuju zdrava ženska tijela, a kako je fokus autoričinog
interesa bio na području želuca, tako se na slikama nalaze trbusi i grudi, bez
lica.
Kao što Čeč slika tijela bez glava, tako Maja
Radešić prikazuje upravo glave. Njeni radovi sagledavaju status žene u
suvremenom hrvatskom društvu, koje vidi kao pretežno katoličko i patrijarhalno.
Svoj otpor takvom stanju ona izražava kroz ciklus autoportreta inspiriranih
kršćanskim sveticama mučenicama u ciklusu nazvanom “Burn that Woman
Down” (Spalite tu ženu).
Što su autorice rekle o svojim radovima,
doznajte iz priloga:
Podijeli na društvenim mrežama