Uz obnovu
statusa slobodne carinske zone, tamo planiraju i gradnju nove hladnjače,
zatvorenih i natkrivenih skladišta te ostalih pratećih sadržaja. Ukupna
vrijednost investicije procjenjuje se na gotovo 40 milijuna eura.
Radovi
će se odvijati u fazama, a početak se planira za 9 mjeseci. Bolja
željeznica riječkoj luci treba odmah, a ne za deset godina, kaže čelnik
Luke Rijeka Vedran Devčić, koji drži da je popravak postojeće pruge bolje rješenje od gradnje nove nizinske željeznice.
U
riječku luku uskoro stižu i dijelovi za dvije obalne dizalice vrijedne
pet milijuna eura, ukupne nosivosti od 50 do 168 tona. Očekuje se da
će krenuti s radom do kraja prvog tromjesečja sljedeće godine.
Isporučitelj
dizalica je tvrtka Liebherr, a donji dio, tzv. portal, izrađuje se u
pulskom Uljaniku. Dizalice će služiti za prekrcaj izvangabaritnih
tereta, i bit će postavljene na istočnom dijelu Orlandova gata.
Stare
dizalice bit će preseljene na lukobran i izložene kao lučka baština.
Izvor: Radio Rijeka
Podijeli na društvenim mrežama