U Rimu, 9. siječnja 2012. godine Margareti Krstić dodijeljena je Prva nagrada za strance (Primo Premio Paesi Esteri), druga nagrada Ambasadi Čilea a treća Ambasadi Slovačke.
Ove godine po prvi puta podijeljene su nagrade talijanskim izlagačima posebno a stranim državljanima tri nagrade. Prvu nagradu za strance dobila je Margareta Krstić iz Rijeke, uz obrazloženje Komisije za nagrade 36. Internacionalne izložbe „100 PRESEPI“ Sala Bramante -Bazilika Santa Maria del Popolo u Rimu:
„Umjetnica je udahnula dušu svakom svom djelu. Poruka Kristova rođenja je sadržana u svakom liku kao u škrinji s vrijednostima, te s uvjerenjem da se to blago dijeli s ostalima, prožimajući nas svojom uzvišenom srećom nadograđujući kompoziciju. Ovime se stiče dojam vrhunskog sklada i duhovnosti.“
Margareta maestralno čini ciklus Jaslica po tradiciji grada Rijeke, ističe u njenom katalogu prof. Theodor de Canziani. Potaknuta legendom i poviješću imajući urođeni senzibilitet odabira i približavanja prošlosti, vjerovanja, osjećaja i prepoznavanja, stvara riječane sublimirajući ih sa prepoznatljivim simbolima autohtona samoviđenja. Smještajući motivske okvire Jaslica u okrilje grada Rijeke nalazi riječane kao morčiće i riječke patricije potaknuvši traganje za identitetom i prepoznavanje u njemu, istom bivši najbolji promotor grada izvan njegovih granica, nacionalnih, internacionalnih, onih na drugim kontinentima na kojima nas predstavlja. Neobična kreativnost opet se začela od učenja i proučavanja, od prilagodbe i umjetničkog stvaranja koje pak autorici ovog izuzetnog deskriptivnog, duhovitog i decentnog motivskog poslanja daje mjesto neprocjenjivog riječkog kulturnog atašea u umjetničkoj sferi svjetske likovne umjetnosti s osobitom porukom. Kompozicije u izmjeni autohtone gradske nošnje i orijentalnih motiva morčića slijede suptilnost prilaza povijesnom, karakternom kroćenju materije i odabiru kontrasta u motivskoj različitosti, od pastelnih spram egzotičnih kromatskih varijacija. Ovaj ciklus ostavlja bez daha kako riječane tako i sve one koji time bivaju učiti o nama. Usmjerena iz dolja Podkilavca stoljetnom pogledu predaka u visine Grobnik grada Margareta Krstić zainteresirala se za nacionalni povijesni ponos ali i negdašnje gospodare zemlje iz koje izrasta i stvara tematsku cjelinu Zrinjskih i Frankopana. Polazište u povijesnim tekstovima nadopunila je vizualizacijom devetnaestostoljetnim slikarskim ostvarenjima hrvatskih slikara poput Otona Ivekovića te drugih citiranih u tehnici oleografije, bojom, kompozicijom, gestom,porukom i nazočnošću u domovima našim do nedavna. Ta prisna slikarska ostvarenja dične narativnosti i nacionalnog zanosa otkrivaju početke ove motivske sekvence čemu svojevrsnu ikonografsku antikizirajuću notu potvrđuje Raku izvedba, autoričin pristup umjetničkoj keramici bez premca.
Podijeli na društvenim mrežama