Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice usvojilo je plan marketinške suradnje s Turističkom zajednicom grada Rijeka na projektu „Rijeka – Europska prijestolnica kulture 2020“.

Sjednicu Turističkog vijeća je vodio
ministar turizma Gari Cappelli uz prisustvo direktora Glavnog ureda HTZ-a
Kristjana Staničića.

„Dosad ostvareni turistički rezultati,
među kojima je i porast broja dolazaka turista iz dalekih tržišta, odlična su
najava za nastavak pozitivnih trendova u ovoj turističkoj godini u kojoj
Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica provode niz aktivnosti i
mjera usmjerenih prema daljnjem jačanju konkurentnosti te još boljem
pozicioniranju Hrvatske na svjetskoj turističkoj karti. Godina 2020. bit će
posebno značajna za promociju cijele zemlje. Lokalno, Rijeka će imati priliku
dodatno se pozicionirati kao prijestolnica kulture, dok ćemo na globalnoj
pozornici sudjelovati na svjetskoj izložbi EXPO pri čemu treba uzeti u obzir da
Hrvatska iste godine predsjeda Vijećem EU“, naglasio je ministar Cappelli.

Direktor Staničić naglasio je važnost
projekta Europske prijestolnice kulture. „Riječ je o tituli koja za Rijeku
predstavlja izuzetnu priliku za dodatnim pozicioniranjem na europskoj
turističkoj karti kao bogate i raznovrsne destinacije. Hrvatska turistička
zajednica će svakako dati svoj doprinos u promociji te očekujem odličnu
suradnju sa županijskom i gradskom turističkom zajednicom jer je ovo prilika da
se, osim Rijeke, pozitivno utječe i na prepoznatljivost cijele kvarnerske
regije koja obiluje bogatom kulturnom baštinom. Sigurno je da će sve predviđene
aktivnosti pozitivno utjecati i na pozicioniranje Hrvatske kao atraktivne
turističke destinacije u cjelini“, izjavio je direktor Staničić.

Naime, Turističko vijeće HTZ-a usvojilo je
prijedlog suradnje s Turističkom zajednicom grada Rijeka u iznosu od 450.000,00
kuna na projektnim aktivnostima koje, između ostaloga, obuhvaćaju: održavanje
međunarodne znanstveno-poslovne konferencije „Međunarodni forum za kulturni
turizam 2018“; kreiranje magazina i njegova on-line izdanja pod nazivom
„Dobrodošli u EPK/Welcome to EPK“, kojim se Rijeka, Kvarner i Hrvatska
predstavljaju svojim posjetiteljima i gostima; izradu promidžbenog videa koji
će obuhvaćati kadrove Rijeke kao EPK, Kvarnera i Republike Hrvatske; pripremu
ostalih marketinških, PR i promidžbenih materijala za ciljana tržišta te
njihovu distribuciju.