Svjetska turistička organizacija raspisuje svake godine natječaj za
inovativne projekte iz cijelog svijeta i ove godine uz Bike Rijeka, za UNWTO
nagradu u finalu su i Itaipu Complex, brazilski projekt koji promovira
teritorijalni razvoj baziran na turizmu i online platforma za medicinski
turizam iz Republike Koreje.
„Rijeka posljednjih
godina niže turističke uspjehe, a upravo su ovakvi projekti odlična podloga za
daljnji razvoj turizma u našem gradu, ali i za podizanje kvalitete života
lokalnog stanovništva. Ovaj je projekt i dobar primjer suradnje Turističke zajednice
grada Rijeke i turističkih zajednica okolnih gradova i općina, koje udružene
turistu mogu ponuditi atraktivniju i kvalitetniju uslugu nego kada nastupaju
pojedinačno.
Isto tako, projekt
ukazuje i na značaj korištenja novih tehnologija u daljnjem razvoju našeg
grada, ali i ponovno pokazuje snagu riječkih poduzetnika koji svoje poslove
razvijaju upravo koristeći nove tehnologije i ostvaruju međunarodno prepoznate
rezultate.
Čestitam na plasmanu u
finale i, naravno, nadam se da će upravo aplikacija Bike Rijeka biti i dobitnik
ove prestižne nagrade.“, izjavio je Gradonačelnik
Grada Rijeke Vojko Obersnel.
„Izuzetno mi je drago što je
potencijal mobilne aplikacije Bike Rijeka sada prepoznat i od strane UNWTO-a te
se iskreno nadam da će ovaj projekt, kojeg je podržala i Hrvatska turistička
zajednica, u finalnom izboru ostvariti najbolji mogući rezultat. Međunarodna
konkurencija u turizmu je izuzetno jaka, a Hrvatska općenito ima stabilnu
poziciju.
Međutim, uvijek se može i mora
bolje, a da bi u tome uspjeli moramo biti maksimalno inovativni i originalni.
Upravo zbog toga pozdravljam sve inicijative poput ove aplikacije, a koje
doprinose dostupnosti i bogatstvu naše ukupne turističke ponude“, izjavio je direktor Glavnog
ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić.
Projekt Biciklističke transverzale Riječkog
prstena i aplikacija Bike Rijeka pokrenuti su u lipnju 2014. godine s ciljem
kvalitetnije promocije Turističke zajednice grada Rijeke i turističkih
zajednica riječkog prstena, a objedinjavaju postojeće biciklističke staze,
ali i novoosmišljenu stazu koja povezuje sve gradove i općine Riječkog prstena
– biciklističku transverzalu.
Mobilna aplikacija Bike Rijeka objedinjava
četrdesetak biciklističkih staza koje se protežu kroz 8 gradova i općina
Riječkog prstena: Rijeku, Kastav, Klanu, Viškovo, Jelenje, Čavle, Kostrenu i
Bakar. Najveća je pažnja posvećena prikazu staza i navigacija po njima, a staze
se mogu birati po težini ili jednostavno prema lokaciji na karti.
Navigacija stazom, osim same putanje, prikazuje
i statistiku vožnje, vrijeme vožnje, prijeđenu udaljenost i brzinu. Tijekom
vožnje na Google karti prikazane su i atrakcije uz koje se prolazi, moguće je
pronaći kontakt informacije o ugostiteljskim objektima, smještaju te ostale
pomoćne servise.
Aplikacija Bike Rijeka osvojila je do sada i 2. mjesto u
kategoriji „Electronic maps and travel guides“, tj.
elektroničkih karata i turističkih vodiča na 12. Međunarodnom kartografskom
festivalu Tourmap održanom u srpnju 2015. u Pragu, u Republici Češkoj.
U
zajedničkom projektu uz Turističku zajednicu grada Rijeke sudjelovala je
kreativna agencija Molekula kao i turističke zajednice Riječkog prstena –
Grada Bakra, Općine Čavle, Općine Viškovo, Grada Kastva, Općine Kostrena, Grada
Kraljevice, Općine Jelenje te Općina Klana. Projekt je također prepoznat i sufinanciran
od strane Hrvatske turističke zajednice.
UNWTO nagrade,
koje je 2003. godine utemeljila World Tourism Organization – Svjetska
turistička organizacija (UNWTO), vodeće su nagrade u globalnom turističkom
sektoru.
Nagrada u kategoriji Inovacije u
istraživanju i tehnologiji odlikuje vizionarske pionire čija je inicijativa
pomogla privatnom sektoru, zajednici, destinaciji ili zemlji u povećanju
mogućnosti vezanih za korištenje tehnologije i napredovanje u razvoju održivog
turizma. Nagrada prepoznaje inspirativne znanstveno-istraživačke projekte ili
inicijative u tehnološkim inovacijama, koje su dokazano učinkovite u
praktičnim aplikacijama i mjerljivog su utjecaja u sektoru turizma.
Podijeli na društvenim mrežama