Exclusive Auto Moto Show
zahvaljujući prethodnim iznimno uspješnim izdanjima postao je etablirana
manifestacija koja se željno iščekuje.
Posljednje tri godine uz veliku posjetu građana, Exclusive Auto Moto
Show okupio je gotovo sve auto kuće na području Hrvatske, te u Hrvatsku donio
novitete iz industrije. Iznimka neće biti niti ovogodišnje izdanje koje će dva
tjedna prije obnovljenog zagrebačkog auto sajma ponuditi svu raskoš trenutno
dostupnu u Hrvatskoj ali i brojne premijere. Kako kaže Siniša Grgantov – pregovori
s auto kućama su u tijeku ali ono što je zasad poznato su hrvatske premijere
Honde CRF 1000 L Africa Twin, modela SH 300 te vrlo popularne redizajnirane serije NC
750, novi Renault Megane, a bit će i modela koji su na tržištu već par
mjeseci vrijeme ali službeno salonsko predstavljanje nisu imali, poput Hondinih
modela Jazz i HRV, a najvjerojatnije dolazi i Toyota RAV 4 u hibridnoj verziji.
Rajmond Terčić iz udruge
Auto staza Grobnik, suorganizator Exclusive Auto Showa potvrdio je da će i
ovogodišnje izdanje obilovati luksuznim jurilicama poput Porche cup, Leon cup, automobili koje se
inače mogu isprobati na grobničkoj pisti (u sigurnim uvjetima, a ne u
razuzdanim gradskim vožnjama). Terčić vjeruje i da će dovesti Maserati, a
ovisno o prostornim kapacitetima biti će još vozila koja će i ove godine
plijeniti pažnju.
Iz Tower Centra, konferenciji su
prisustvovali Anja Karuza, iz marketinga te Saša Brusić, zamjenik
direktora ovog trgovačkog centra. Brusić se zahvalio Klik Marketingu što već 4.
godinu zajednički organiziraju ovaj veliki event koji je sad već postao
tradicija, te što je Tower Center Rijeka prepoznat kao bitno mjesto za ovakva
događanja i nezaobilazno društveno mjesto u regiji. Pozvao je svih da dođu na
ovogodišnje izdanje auto showa te najavio kako će nakon ove manifestacije
prostor na 4. katu, također u suradnji s Klik marketingom ponuditi jedan
drugačiji sadržaj posvećen djeci.
Cilj ovog jedinstvenog godišnjeg
događanja je okupiti sve vodeće auto moto kuće, spojiti ugodno s korisnim,
ponudu i potražnju te omogućiti još veću dostupnost informacija građanima, ali
istovremeno time dati još jednu poticajnu injekciju hrvatskim
gospodarstvenicima. Iz godine u godinu atmosfera na Exclusive Auto Moto Showu
sve je bolja, a publika ju je odavno prepoznala te upiti o datumu novog izdanja
počinju već zadnjim danom održavanja sajma.
Slično je i sa sudionicima koji
su i ovoga puta potvrdili svoje sudjelovanje te je 4.000 kvadratnih metara već
sad gotovo u potpunosti zauzeto.
Podsjetimo, u svakom dosadašnjem
izdanju EAMS-a organizatori Klik Marketing i udruga Auto staza Grobnik trudili
su se ponuditi što više atrakcija i premijera pa je tako upravo na Exclusive
Auto Moto Showu u ožujku 2015 godine bila svjetska vicepremijera, tada dugo
iščekivanog modela Karl automobilskog giganta Opela. No hrvatsku premijeru na
Exclusive Auto Moto Showu tijekom proteklih godina doživjeli su i redizajnirana
Honda Civic, Mazda 2, električni automobil Concept One kao i Greyp Bike, te još
brojni drugi. Također, jedna od zanimljivosti prošlogodišnjeg izdanja svakako
je bio Mercedes S klasa coupe, čija se cijena kretala oko vrtoglavih 2 milijuna
kuna, no neovisno o tome svojeg je kupca našao već prvog dana održavanja
Exclusive Auto Moto Showa.
Podijeli na društvenim mrežama