Rijeka u kretanjuKampanja
Grada Rijeke i PLIVE Hrvatska, “Rijeka u kretanju” u cilju ima podići
i ojačati svijest građana Rijeke i okolice o važnosti kretanja za zdravlje
pojedinca. Projekt je usmjeren na sve dobne skupine i osnovna poruka koju
promovira je da svatko može učinit nešto da poboljša svoje zdravlje fizičkom
aktivnošću, konkretno kretanjem i hodanjem, jednostavno, lako i
učinkovito!

U sklopu kampanje obilježit će se:
–        Svjetski dan obitelji (15. svibnja),
–        Svjetski dan borbe protiv pušenja (31. svibnja),
–        Svjetski dan zaštite okoliša (5. lipnja)
–        Europski tjedan kretanja (16. do 22. rujna)
–        Svjetski dan srca (29. rujna)
–        Međunarodni dan starijih osoba (1. listopada)
–        Svjetski dan mentalnog zdravlja (10. listopada)
–        Svjetski dan dijabetesa (14. studenoga).

Kao centralni događaji kampanje, u okviru kojih će se za građane organizirati prigodne akcije, odabrana su 4 datuma:
–        Svjetski dan obitelji (15. svibnja),
–        Svjetski dan zaštite okoliša (5. lipnja)
–        Europski tjedan kretanja (16. do 22. rujna)
–        Svjetski dan mentalnog zdravlja (10. listopada)

 

O svim događajima građani će biti obaviješteni putem
letaka, najava u medijima, te putem kampanje na socijalnim mrežama, Facebooku i
Twitteru.

 

Prvi događaj predviđen je za  nedjelju, 15.5. i to na lokaciji riječkog Molo longa, na
koji se pozivaju sve riječke obitelji kako bi se šetnjom i međusobnim druženjem
uključile u nagradnu igru i osvojile prigodne nagrade.

Nagradna igra paralelno se održava i na Facebooku od
16.05. do 23.05. za fanove koji  u tom
periodu na FB stranicu postave sliku s obiteljskog izleta. Glavna nagrada, vikend u Hotelu Vespera na Lošinju,
namijenjena je ipak onima koji dođu u nedjelju na Molo Longo.

Nagradna igra ima u cilju motivirati obitelji i
potaknuti ih da se uključe u predložene aktivnosti. Cilj akcije je promovirati kretanje i šetnju kao zdrav način provođenja
kvalitetnog zajedničkog vremena za cijelu obitelj, te promovirati lokaciju Molo
Longa kao jedno od mogućih mjesta za šetnju. Plan je u kampanju i akciju u nedjelju uključiti brojne, pa i poznate
riječke obitelji i na taj način dati podršku zdravom obiteljskom načinu života.