Novi vizualni identitet Sveučilišta u Rijeci

Ujedno su predstavljeni i promotivni sadržaji koji uključuju redizajniranu internetsku stranicu te niz promotivnih materijala, od šalica do majica, na kojima se nalazi znak Sveučilišta, stilizirana sova, kao i prvi broj časopisa “Sova i bitva”.

Projekt
novog načina promocije Sveučilišta u Rijeci vodila je rukovoditeljica
Ureda za odnose s javnošću Elvira Marinković-Škomrlj, istaknuvši kako
je realizacija projekta u skladu sa Strategijom sveučilišta u Rijeci i
jednim od njegovih ciljeva – širom otvoriti vrata zajednici.
 
Predstavljanju
novog vizualnog identiteta prisustvovali su i čelnici Sveučilišta,
Grada Rijeke i Primorsko-goranske županije te brojni suradnici na
projektu koji uključuje ne samo jedinice lokalne i regionalne
samouprave, već i brojne medijske kuće i suradnike iz “kreativne
industrije”.
 
Riječki gradonačelnik Vojko Obersnel istaknuo
je važnost suradnje Sveučilišta s lokalnom zajednicom, istaknuvši kako
izvrsnost koja se njeguje u Sveučilištu, od poticanja izvrsnosti
znanstvenih rezultata do izvrsnosti u prenošenju znanja mladima,
osigurava razvoj čitavog grada.

Opširnije na Rijeka.hr.