Navedeno će uzrokovati izdavanje računa za vodne usluge pružene u studenom 2016. godine dijelu korisnika u visini potrošnje od prethodnog mjeseca – listopada 2016.
Prvo iduće redovno čitanje vodomjera, kojim će se ovim korisnicima ujednačiti obračunata i stvarno isporučena količina vodnih usluga, djelatnici Društva će izvršiti u mjesecu prosincu ove godine.
Korisnike koji žele da im se i u ovom mjesecu vodne usluge obračunaju temeljem očitanja stanja vodomjera pozivamo da sami očitaju stanje te nam ga uz navođenje serijskog broja vodomjera ili šifre korisnika dostave do 30. studenog ove godine na adresu elektronske pošte registar@kdvik-rijeka.hr ili brojeve telefona 353 217, 353 219, 353 220 i 353 251.
U ovoj izvanrednoj situaciji savjetujemo korisnike da provjere ispravnost svojih instalacija iza glavnog vodomjera kako bi u što kraćem vremenu otkrili eventualne gubitke vode uzrokovane kvarom na instalaciji i poduzeli potrebne mjere za njegovim otklanjanjem.
Društvo neće biti u mogućnosti obavijestiti o uvećanoj potrošnji vode one korisnike čiji se vodomjeri neće očitati.
Korisnici ispravnost svojih vodovodnih instalacija mogu provjeriti na jednostavan način i to tako da zatvore sva izljevna mjesta te provjere da li indikator na vodomjeru miruje. Njegovo mirovanje ukazuje na ispravnost vodovodnih instalacija iza glavnog vodomjera, a u suprotnom ukazuje na kvar i gubitak vode.
Podijeli na društvenim mrežama