U tom razdoblju zaprimane su sugestije, primjedbe i pohvale od strane mjesnih odbora i građana, a nakon detaljne analize sugestija, uzimajući u obzir prometno-tehničke uvjete, napravljena je korekcija linija javnog gradskog prijevoza koja će se primjenjivati od 1. travnja.
Nakon zaprimanja sugestija građana, izmijenjena je trasa linija 3A, 7A i 13.Korigiranu mrežu linija predstavili su direktor Autotroleja Željko Smojver i rukovoditelj Sektora prometa Nenad Mušić. Direktor Smojver je podsjetio kako je primanje prijedloga i primjedbi korisnika te usvajanje njihovih zahtjeva, gdje god je to bilo moguće, bilo najavljeno još prilikom predstavljanja nove mreže javnog gradskog prijevoza.
“Iako je na početku bilo nesnalaženja, mogu reći da su nakon dva mjeseca izmjene u velikoj većini dobro prihvaćene. Budući da je Autotrolej društvo čija je zadaća biti na usluzi korisnicima, i u buduće ćemo primati prijedloge i primjedbe građana te kontinuirano prilagođavati autobusne linije potrebama korisnika,” kazao je Smojver.
Linija 3A – vraćena je na trasu prometovanja nekadašnje Linije 17, odnosno ponovno prometuje od Bezjaka preko Gornjeg Zameta do centra grada. No, Linija 3A zadržala je one polaske do centra Zameta koji odgovaraju djeci koja pohađaju OŠ Zamet. Na taj način Autotrolej je udovoljio zahtjevima korisnika i Mjesnog odbora Zamet za direktnom povezanošću Bezjaka i Gornjeg Zameta sa centrom grada te ujedno omogućili djeci koja pohađaju OŠ Zamet vezu sa školom.
Linija 7A – vraćena na staru trasu prometovanja, odnosno na južni koridor.
Linija 13 – mijenja trasu prometovanja i spaja Pašac i Orehovicu preko Kačjaka i Gornje Vežice sa centrom grada. Nova trasa linije 13 omogućit će korisnicima usluga KD Autotrolej vezu s Klinički bolničkim centrom Rijeka – lokalitetom Sušak, trgovačkim centrom koji se nalazi na ovom području, kao i s ambulantom koja se nalazi u Kontuševoj ulici. Također, na ovoj liniji došlo je i do manjih korekcija u vremenima polazaka autobusa s Delte.
Na nekoliko je linija izvršena korekcija voznog reda i podizanje standarda prijevoza:
Linije 1 i 1A – korekcije voznog reda u smislu naizmjeničnog nailaska linije 1 i 1A. Povezivanjem Kantride i Pećina linijom 1 spojena su dva područja grada s istim brojem korisnika i potrebama. Na izmijenjenu trasu linije 1A nije bilo primjedbi.
Linija 1B – prometovat će i nedjeljom.
Linija 2 – uvođenjem dodatnih kapaciteta zadovoljene su potrebe korisnika te spojena područja grada koja imaju isti broj putnika i potrebe za javnim gradskim prijevozom. Od strane mjesnih odbora i građana nije bilo primjedbi na ovu liniju.
Linija 4A –uvedeni dodatni polasci između 8 i 9 sati te poslije 20.30 sati.
Linija 5A – koordiniran je vozni red linije 5 i 5A, pa tako linija 5A ima veći broj polazaka no što je imala prije reorganizacije, ali je ruta prometovanja skraćena – do rotora na Škurinjama. Također, od Tibljaša do crkve u Osječkoj ulici linija 19 zaustavlja se na svim stajalištima gradskih linija, tako da stanovnici ovog dijela grada mogu koristiti i ovu prigradsku liniju.
Linija 8 – produženo prometovanje radnim danom do 21 sat, umjesto do 20.30 sati.
Autorolej je udovoljio zahtjevima mjesnih odbora Sveti Kuzam i Draga za uvođenjem nove gradske linije 9. Riječ je o tzv. kružnoj liniji koja prometuje od ambulante u Ulici Martina Kontuša, preko centra Podvežice, Ulice Brdo, Ulice Zdravka Kučića i Sv. Ane do Drage i Svetog Kuzam. U povratku linija ide od Svetog Kuzma, preko Drage, Sv. Ane, do sušačkog lokaliteta KBC-a Rijeka i Ulice Martina Kontuša. Linija 9 omogućava građanima Svetog Kuzma i Drage korištenje drugih gradskih linija, odnosno linija 7, 7A, 6 i 1B.
Linija 13A, koja je vozila od Vežice preko Grohova do Lopače, zbog izuzetno slabog interesa privremeno se obustavlja.
Na linijama 3, 4, 5, 5B, 6 i 7 nisu izvršene korekcije.
Oobavijesti o uvedenim izmjenama bit će postavljene na reklamnim panoima u autobusima i na autobusnim stajalištima, a detaljni vozni red naći će se na stranicama KD Autotrolej.
(S.R.)
Podijeli na društvenim mrežama