Svi timovi okupili su
se oko 10 sati na Korzu, nakon čega je svaki tim dobio svoju rutu kretanja koja
se sastojala od sedam zagonetki, sedam povijesnih lokaliteta, koje je
trebala pronaći i točno odgovoriti na postavljena pitanja. Kako bi izmjerili koliko su se kretali, timovi su dobili zadatak
mjeriti broj koraka, od jedne do druge točke, a na kraju je utvrđeno da su neki timovi do cilja došetali s oko 4500
koraka, što je za svaku pohvalu. Konačan
cilj, pronalazak vesele Hodo hobotnice – zaštitnog znaka kampanje, bila je Trsatska gradina, gdje su učenici stigli Stubama,
što je ujedno bio i najteži dio lova na koji su ponosno stizale ekipe jedna
za drugom.
Najboljom ekipom
proglašena je OŠ Centar, pod vodstvom mentora Zorana Nikodića, ekipa koja je
točno odgovorila na svih sedam zagonetki, iako su na cilj došli tek treći.
Zagonetke i pitanja vezana za
zanimljivosti i povijesti Rijeke kreirana su u suradnji s prof. Igorom Žicom iz Pomorskog i povijesnog muzeja u Rijeci, koji je učenike pozdravio na
početku Lova i zaželio im sreću tijekom upoznavanje Rijeke na zanimljiv i
aktivan način.
Učenike je bilo vrlo lako prepoznati, budući da su svi
nosili Hodo majice koje je sponzorirala
tvrtka Riviera Dekor iz Matulja. Majice
će ujedno biti i ulaznice svim
sudionicima za vrijedan i edukativan izlet na koji ih u rujnu vodi putnička
agencija My Travel. U sklopu izleta učenici
i mentori upoznat će se detaljnije s procesom proizvodnje autohtonog sira u
Sirani Runolist uz degustaciju, a potom se uputiti u posjet Memorijalnom centru Nikole Tesle u Smiljanima. Memorijalni
centar obuhvaća: Rodnu kuću Nikole Tesle, Crkvu sv. Petra i Pavla, Tematski
park „Nikola Tesla“ s multimedijalnim centrom,
kao i niz drugih zanimljivosti.
„Hodo scavenger hunt“
pokazao se kao zabavna timska aktivnosti koja objedinjuje fizičku aktivnost,
zabavu i učenje, a učenici su zaželjeli da se Lov na blago organizira i
sljedeće godine.
Podijeli na društvenim mrežama