Nakon što je 23. rujna omnibus film MEANDRI premijerno predstavljen u službenoj konkurenciji festivala, na svečanoj ceremoniji koja je održana 25. rujna, glavna nagrada – Zlatna ljubičica (Violetta d’oro) koja se dodjeljuje za najbolji soundtrack, pripala je skladateljici Mirandi Đaković za film MEANDRI u režiji Gee Rajić.
Kako se navodi u Dallasovom priopćenju, riječ je o već devetom izdanju festivala kojeg organizira Parma OperArt, a čiji cilj nije samo ukazivanje publici na nedavne i važne glazbene filmove, već i podcrtavanje vrijednosti glazbene partiture kao bitnog elementa za poeziju i uspjeh samog filma. Tijekom godina festival je pokazao da pobuđuje interes publike i filmaša iz cijelog svijeta koji su za 2021. nominirali preko 150 produkcija, a 42 odabrane za natjecanje. Zlatna ljubičica (Violetta d’oro), nagrada koju stručni međunarodni žiri dodjeljuje za najbolji soundtrack te za najboljeg skladatelja filmske glazbe, ujedno je cvijet simbol Parme, ali predstavlja i ime najpoznatije ženske heroine iz opere La traviata skladatelja Giuseppea Verdija, rođenog u Parmi.
Miranda Đaković, utemeljiteljica je i pokretačka snaga legendarnih Putokaza, koji svojim jedinstvenim pristupom stvaralaštvu, na hrvatskoj glazbenoj sceni djeluju trideset i sedam godina, tijekom kojih je svoj glazbeni trag u njima ostavilo više od 500 mladih ljudi.
Kako su u programskom letku napisali selektori festivala, omnibus Meandri vizualni je prijevod istoimenog albuma hrvatske glazbene skupine Putokazi. Sastoji se od 14 nezavisnih glazbenih spotova, a omnibus se udaljava od tradicionalnog filmskog izraza i teži eksperimentalnom jedinstvu glazbe i slike, u pokušaju prenošenja tema poput smrti i prolazne prirode života. Bilo je to i više nego dovoljno da se film Putokaza i mlade redateljice Gee Rajić nađe u službenoj konkurenciji međunarodnog festivala glazbenog filma u Parmi te u konačnici prestižnu nagradu odnese u Hrvatsku.
Podsjetimo, omnibus je premijerno predstavljen u Palači šećera 21. veljače 2021., a potom i u riječkim kvartovima, kroz sedam instalacija u prostoru i vremenu, koje su se pod nazivom “Lijepa smrt, tri četvrt sata u tvojoj četvrti” zbivale od 20. do 26. ožujka.
Podijeli na društvenim mrežama