Izvedbama će, umjesto ranije najavljenog Roberta Trevina,
spriječenog zbog objektivnih razloga, ravnati maestro Zoran Juranić u srijedu
te maestro Ville Matvejeff u petak.

Solistička će podjela travanjskih izvedbi „Otella“ na sceni
po prvi put spojiti dvojicu Suriana, oca Giorgia i sina Christiana, i to na
izvedbi u srijedu, 5. travnja. Nacionalni prvak HNK Ivana pl. Zajca, iskusni
bas-bariton Giorgio Surian tumačit će ulogu Jaga, a njegov sin, mladi tenor
Christian ulogu Cassia. Iako su u nekoliko navrata već nastupili zajedno, ovo
će biti  njihov prvi zajednički nastup u
velikoj opernoj produkciji.

Ivana Srbljan zabilježit će pak svoj prvi nastup u „Otellu“.
Neodoljiva riječka Carmen i Charlotte, po prvi će put pjevati ulogu Emilije i
to na obje izvedbe.

U ulozi Otella, također obje večeri, nastupit će tenor Luis
Chapa, česti gost riječke Opere, koji će nakon brojnih svjetskih pozornica,
sljedeće sezone debitirati i u newyorškom Metropolitanu ulogom Pinkertona u
Puccinijevoj „Madami Butterfly“.

Desdemona će ponovno biti riječka sopranistica Anamarija
Knego koja je ovom ulogom, „dočaravši svu ljubav, bol i nemoć žene koja je
nevina i satkana od ljubavi“, već snažno osvojila i kritiku i publiku.

Voljen Grbac pjevat će ulogu Roderiga, ulogu Lodovica Slavko
Sekulić, a Dario Bercich ulogu Montana. Na izvedbi u srijedu, 7. travnja, ulogu
Cassia pjevat će Marko Fortunato.

Suradnica za scenski pokret i koreografkinja je Selma
Banich, oblikovatelji svjetla i scene su Dalibor Fugošić i Alan Vukelić,
kostimografkinja je Sandra Dekanić. Voditeljica zbora je Nicoletta Olivieri, a
koncertni je majstor Anton Kyrylov. Dječji zbor „Toretta” i Djevojački zbor PZM
„Josip Kaplan” pripremile su Doris Kovačić i Suzana Štefanić. U predstavi
sudjeluje i ansambl Baleta HNK Ivana pl. Zajca.

Premijerom u veljači, operno remek-djelo, pretposljednja i
po mnogima najbolja Verdijeva opera „Otello“ se nakon pedeset i šest godina
vratila na riječku opernu scenu. Za soliste, ova je opera poseban zadatak s
obzirom da se radi o nekim od najzahtjevnijih opernih uloga uopće. Iz brojnih
razloga, pjevaju ih solisti dorasli nevjerojatno velikom vokalnom i
emocionalnom zadatku.