Inovacija poslovnog modela

Europska komisija je pokrenula inicijativu TEDxBinnenhof Made in Europekako
bi promovirala europski poduzetnički duh i inovacije. Inicijativa
predstavlja natjecanje u kojem će svaka država članica Europke unije
odabrati poduzetničku ideju, a 10 najboljih predstaviti će se u finalu u
ožujku 2016.godine.

U Hrvatskoj je Ministarstvo poduzetništva i
obrta nacionalni koordinator natječaja TEDxBinnenhof Made in Europe, a 
Grad Rijeka je jedan od partnera zajedno sa TEDxMaksimir, Impact Hub
Zagreb, DURA-Razvojna agencija grada Dubrovnika, Agencija za razvoj
Zadarske županije ZADRA NOVA i BIOS Osijek.

TEDxnudi
poduzetnicima svjetsku platformu za promidžbu i vidljivost njihovih
ideja te im može pomaći u realizaciji tih ideja tako što ih može spojiti
s relevantnim pojedincima i organizacijama koji imaju potrebne resurse
za njihovo ostvarenje (TEDxje svojevrsni akceleratorski program).
 
Kakva se poduzetnička ideja traži (koji su kriteriji natječaja)?

  • ideja
    ili invencija za koju publika nije čula ili značajna ideja (koju je
    publika možda čula) s novim argumentima koji izazivaju dosadašnje
    perspektive;
  • poduzetničko rješenje za globalne izazove; ideja koja ima društveni učinak;
  • odnosi se na Europu; 
  • razumljiva je za široku publiku;
  • inspirirajuća je i povezujuća;
  • ne smije imati prodajni karakter niti smije sadržavati političke i/ili vjerske poruke;
  • idejom
    se ne smatra samo priča ili lista činjenica; dobra ideja naslanja se na
    određene dokaze ili opservacije te iz njih izvodi zaključke.

Pozivaju
se svi poduzetnici koji imaju inicijativu i inspiraciju za razvoj
inovativnih poduzetničkih poduhvata da se prijave na natječaj do
14.09.2015.godine.

Prijava na nacionalno natjecanje za  TEDx Binnenhof Made in Europe može se izvršiti na sljedećoj poveznici:Prijava na nacionalno natjecanje za TEDx Binnenhof Made in Europe gdje se nalaze svi kriteriji natječaja.