No, valja napomenuti da u Zračnoj luci
Rijeka djeluje i “Info punkt Zračna luka Rijeka“ od 2007. godine
koju organizacijski vodi Turistička zajednica otoka Krka u suradnji sa
Turističkom zajednicom Kvarnera koja osigurava financijsku podršku.
U Info punktu su zaposlene dvije djelatnice čije je radno vrijeme prilagođeno dolascima i odlascima avio linija.
Info punkt ima značajnu ulogu budući da
su upravo zračne luke te koje pružaju i ostavljaju putniku/gostu prvi
dojam zemlje u koju dolaze.
Stoga kako doći do mjesta odredišta svog
godišnjeg odmora, što vidjeti na otoku Krku i Hrvatskoj u globalu,
kakvi se sadržaji nude za djecu, kako upotpuniti slobodno vrijeme
raznim sportskim sadržajima, koje manifestacije se održavaju u pojedinim
destinacijama, kakva je povezanost među otocima, ugostiteljska ponuda u
restoranima, nacionalni parkovi, vozni redovi autobusa i vlakova neka
su od pitanja adresirana na Info punkt.
U proteklom razdoblju (od ožujka do
srpnja mjeseca) kroz Info punkt Zračna luka Rijeka prošlo je preko
12.000 posjetitelja (u odnosu na 2014 .godinu povećanje od 36%) i to
najviše iz Njemačke 32%, Skandinavije 19%, iz Hrvatske 16%, iz Velike
Britanije 6%, Slovenije 4%, Izraela 3% te ostalih zemalja (Belgije,
Francuske, pribaltičkih zemalja, Rusije i dr).
Prosječna dnevna posjećenost je također u
porastu, te kroz Info punkt dnevno prođe stotinjak i više posjetitelja
ovisno o broju putnika.
S obzirom da je Info punkt ZLR
informativni punkt za cijelu Primorsko-goransku županiju, sadrži i
promotivne materijale svih turističkih zajednica, Turističke zajednice
otoka Krka kao i materijale Turističke zajednice Kvarnera ali i Hrvatske
turističke zajednice i to od raznih tematskih brošura outdoor
aktivnosti, brošura za zdravstveni turizam, image brošura, Kvarner
Family brošura, tematskih brošura Gorskog Kotara, zaštićene prirode,
karata Kvarnera, otoka Krka i kalendara događanja, image Hrvatske,
kulturna baština Hrvatske, hotelski imenik, katalog kampova, katalog
wellnessa do pojedinih tiskanih materijala otoka Krka, te materijale i
karte pojedinih turističkih zajednica od otoka Krka do Kvarnera, te
brošura turističkih informacija sa cestovnom kartom u izdanju Hrvatske
turističke zajednice
Ukupno je u proteklom razdoblju podijeljeno više od 6.000 materijala.
Najčešća pitanja putnika su vezana uz
raspored autobusnih linija, trajekata do pitanja vezana uz smještaj,
gastro ponudu i kulturna zbivanja u pojedinim destinacijama Kvarnera.
Na Info punktu Zračna luka Rijeka
redovito se prati statistika kretanja turista na otoku, ali i prati se
podaci o korištenju promotivnih materijala. Info punkt pruža i podršku
u provođenju ankete o kretanju putnika koju redovito provodi TZ
Kvarnera.
izvor: http://www.kvarner.hr/
Podijeli na društvenim mrežama