Studenti se mogu natjecati u timu od tri do pet članova, a
pet najboljih radova biti će iskorišteno za stvaranje kreativnih rješenja koji
će se prezentirati na festivalu IdejaX02.
Studenti su dužni sudjelovati u izradi naslova ideje, razradi ideje i
izradi komunikacijske strategije za predloženu ideju.
Za ocjenu radova zadužen je stručni žiri koji će radove
ocjenjivati na temelju originalnosti predložene strategije i argumentacije
odabrane strategije.
Član Organizacijskog odbora festivala IdejaX02 izjavio je da
su se u svojim u svojim planovima i željama za unaprjeđivanjem festivala
orijentirali prema mladim marketinškim snagama koje žele zainteresirati,
educirati i potaknuti izvan okvira svakodnevnice te time probuditi kreativce i
inovatore u njima.
Članovi tima koji budu najuspješniji u sastavljanju
marketinškog rješenja bit će nagrađeni boravkom u Istri i sudjelovanjem na
festivalu IdejaX02.
Radovi se mogu predati do 20. Travnja na mail adresu
idejaxica@idejax.com.
Sve dodatne informacije natječaja IdejaXica moguće je
pronaći na web stranici festivala www.idejax.com.
Podijeli na društvenim mrežama