U sklopu EU projekta „RInkluzija – Riječki model podrške učenicima s teškoćama“ Grad Rijeka objavio je Javni poziv za prijavu kandidata za izvršavanje poslova pomoćnika u nastavi u osnovnim školama Grada Rijeke. Rok za podnošenje prijava je 16. kolovoza 2017. godine.

Pomoćnik je osoba koja pruža neposrednu potporu učeniku s
teškoćama u razvoju tijekom odgojno-obrazovnog procesa u zadacima koji
zahtijevaju komunikacijsku, senzornu i motoričku aktivnost učenika, u kretanju,
pri uzimanju hrane i pića, u obavljanju higijenskih potreba te svakidašnjim
nastavnim, izvannastavnim i izvanučioničkim aktivnostima.

Prijaviti se mogu osobe koje imaju minimalno četverogodišnje
srednjoškolsko obrazovanje.

Više o uvjetima i potrebnoj dokumentaciji za prijavu u
tekstu Javnog poziva za prijavu kandidata za izvršavanje poslova pomoćnika u
nastavi u osnovnim školama Grada Rijeke
.

U skladu sa svojim proračunskim mogućnostima i idejom
inkluzivnog obrazovanja, Grad Rijeka bio je jedan od prvih gradova u Republici
Hrvatskoj koji podupire uključivanje velikog broja pomoćnika u nastavi u rad s
djecom s teškoćama.

Unatoč nepostojanju zakonske regulative, Grad Rijeka
financira i stručno prati od školske 2008./2009. godine, a posljednjih nekoliko
godina sredstva za zapošljavanje pomoćnika osiguravaju se i iz Europskog
socijalnog fonda.

Ovim se projektom učenicima s poteškoćama želi osigurati
pomoćnik u nastavi čime se doprinosi kvaliteti integracije u razredu i olakšava
socijalizacija učenika i pristup obrazovanju. U sklopu ovog projekta, pomoćnik
predstavlja neposrednu potporu učeniku, a posredno potporu učitelju te ostalim
učenicima u razredu, no pritom nije zamjena za druge oblike pomoći.

Sve aktivnosti provode se u okviru Odjela gradske uprave za
odgoj i školstvo te u partnerskim ustanovama, školama Grada Rijeke.

Kroz angažiranje pomoćnika u sklopu ovog projekta utječe na
povećanje zaposlenosti u našem gradu. To se posebice odnosi na stručnjake iz
područja odgoja i obrazovanja, jer se na ovaj način stječe iskustvo rada s
djecom s teškoćama, kao i nova znanja i kompetencije za rad.