Zaključen RockPaperStartups 2014.

RockPaperStartups, najkorisnija
konferencija za startupe u regiji, u organizaciji Netokracije, najutjecajnijeg
poslovno-tehnološkog magazina, zaključena je u subotu 15. studenog u Rijeci mentoriranjem
riječkih tehnoloških tvrtki.

Na konferenciji je ukupno
učestvovalo preko 200 sudionika, među kojima su bili agencijaši, investitori te
svi koji se zanimaju za startupe. Pod generalnim pokroviteljstvom Vipneta, ovogodišnje izdanje
konferencije RockPaperStartups bilo je usmjereno na agencije koje imaju
vlastiti startup, odnosno osim usluga nude i proizvode namijenjene globalnim
tržištima, pa smo tako imali priliku vidjeti mnoge uspješne agencijske priče.

3fs
je slovenska agencija, koja danas ima dva na svjetskoj razini uspješna
startupa – Toshl i Toonia. Spomenute startupe Andraž Logar, pokretač 3fs-a, postavio je na noge, a nakon nekog
vremena vođenje kompanije prepustio je drugoj osobi. Ta formula 3fs-u uspjela
je Toshlu, digitalnom mobilnom novčaniku, pa su je primijenili i na Tooniju.

Daniel
Ackermann
iz Degordiana, poznate hrvatske digitalne agencije, u sklopu
panela objasnio je gdje je danas njegov tim, godinu dana nakon investicije od
milijun eura koju su primili od RSG Capitala iz Slovenije. Kao glavni razlog
upuštanja u razvoj proizvoda, kao što su Socialpuzzle i Mediatoolkit, Ackermann
je istaknuo činjenicu da kao agencija nisu mogli dovoljno skalirati jer s
povećanjem klijenata, dolazi i do povećanja zaposlenika, dok je s proizvodima
skaliranje daleko lakše.

U sklopu konferencije održalo se i
pitchanje tri startupa koja su pokrenuli “agencijski ljudi”. Tako smo imali
prilike čuti Željka Rihu sa
startupom RentaShopper koji putem Google Glass tehnologije savjetuje kupca o
proizvodima, Hrvoja Jugeca s
Dvoboj.hr-om koji nudi novi tip oglašavanja zasnovan na glasanju tj. izboru te Idu Pandur s aplikacijom Bizmeet.me
čije je svrha stvaranje novih poslovnih kontakata. Iako zadovoljni idejama,
investitori koji su slušali pitchanje, agencijašima su poručili da smanje
“agencijski” prezentacijski pristup koji se više fokusira na samo rješenje, ali
manje na problem koje ono rješava.

Uz Vipnet, koji je
već drugu godinu zaredom generalni pokrovitelj RockPaperStartupsa, potporu je
konferenciji dao i PayPal, čime ovaj
svjetski tehnološki div nastavlja svoje partnerstvo s najkorisnijom regionalnom
startup konferencijom, slovenski 3fs
RnD lab (laboratorij za istraživanje i razvoj) te .Me domena, vodeći svjetski domenski registar, domaćin konferencije
je Grad Rijeka, potporu je dao i HAMAG-BICRO,
dok je Becks službeno pivo.
RockPaperStartups cilja da postane vodeća startup konferencija u regiji,
svojevrsni katapult domaćim startupima prema svjetskom tržištu.