Foto: Mia Mohorić, MojaRijeka
U
suradnji s tvrtkom Tailored Development, odnosno agencijom Blagonić
Brothers, u sklopu redizajna gradskog portala rijeka.hr jučer je u
Gradskoj vijećnici održan niz kraćih predavanja vezanih uz pisanje
tekstova za web, SEO optimizaciju, korištenje društvenih mreža, a
demonstriran je način na koji slijepe i slabovidne osobe surfaju webom.
Nebojša
Grbačić, dugogodišnji web urednik, copywriter i vlasnik sadržajne
agencije Cvoke te škole copywritinga – Copyraonice održao je predavanje
na temu kako pisati pitke i čitke tekstove koji će uloviti pažnju
posjetitelja te kako oblikovati tekst.
Dragan Barišić iz SEO
agencije Mijena, govorio je o optimizaciji za tražilice i zašto je ona
važna te kako je primijeniti na WordPressu. Barišić je ujedno dao i
pregled stanja optimizacije za tražilice na trenutnim stranicama grada
Rijeke.
Iva
Soldo – suosnivačica digitalne i web development agencije Bamboo lab
prikazala je kako iskoristiti društvene mreže i i digitalnu komunikaciju
za bolju promociju Rijeke te kako pravilno komunicirati na društvenim
mrežama i koristiti prednosti koje nudi digitalno oglašavanje u svrhu
boljeg informiranja građana, promocije aktivnosti i događanja u gradu.
Danijel
Horvat je u zanimljivom predavanju pojasnio i prikazao kako slijepe i
slabovidne osobe koriste internet stranice za pristup informacijama. Na
koje probleme nailaze i kako ih riješiti.
Podsjećamo,
Grad Rijeka pokrenuo je proces redizajna i programiranja gradskog
portala rijeka.hr na open source sustavu za upravljanje sadržajem
(WordPress) uz korištenje responzivnog web dizajna. Ova predavanja dio
su pripreme za izradu novog dizajna portala kojim će se osigurati veća
dostupnost sadržaja, bolja funkcionalnost za krajnje korisnike i
osigurati pristupačnost portala osobama s invaliditetom i posebnim
potrebama.
Podijeli na društvenim mrežama