Završio je prvi dan međunarodne konferencije “Brendiranje kulture” koju organizira Rijeka 2020 – Europska prijestolnica kulture u partnerstvu sa Sveučilištem u Rijeci, na Građevinskom fakultetu.
Foto: Rijeka 2020-EPK

Drugi dan
konferencije, 1. ožujka, program će se odvijati na Filozofskom fakultetu, a
posljednji dan, 2. ožujka, program će se održati u Art-kinu
te kroz
radionice, predavanja i panel
rasprave polaznicima predstaviti pozitivne domaće i međunarodne primjere na
temu brendiranja kulture i kulturnog turizma.

Međunarodnu konferenciju “Brendiranje kulture” koju
organizira Rijeka 2020 u partnerstvu sa
Sveučilištem u Rijeci, na Građevinskom fakultetu otvorili su predsjednica Republike Hrvatske Kolinda
Grabar – Kitarović, gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel, župan
Primorsko-goranske županije Zlatko Komadina, rektorica Sveučilišta u Rijeci
prof.dr. Snježana Prijić Samaržija i direktorica TD RIJEKA 2020 Emina Višnić.

Nakon uvodnog govora, Miguel Rivas, stručnjak iz TASO
Desarrollos grupacije, koji je sudjelovao u brendiranju više od 20
gradova diljem svijeta, održao je predavanje o brendiranju gradova kroz
kulturu.

Uslijedila su predavanja Ivana Petrovića iz Exit fundacije koji je govorio o
brendiranju Novog Sada kroz Exit festival te uvodno predavanje Brendiranje
kulture Borisa Ljubičića,
renomiranog hrvatskog dizajnera, tvorca vizualnih identiteta
brojnih brendova uključujući hrvatske kockice. Nakon predavanja u drugom dijelu
dana održane su dvije radionice, jedna  o brendiranju gradova koju je vodio Miguel Rivas i radionica Brendaonice na kojoj su polaznici
naučili kako pozicionirati svoj kulturni proizvod i iskustvo autentičnom pričom
kroz originalni sadržaj.

Na mrežnim stranicama društva Rijeka 2020 nalazi se detaljan
opis programa te popis
predavača
.