Foto: Rijeka 2020-EPK
Drugi dan
konferencije, 1. ožujka, program će se odvijati na Filozofskom fakultetu, a
posljednji dan, 2. ožujka, program će se održati u Art-kinu te kroz
radionice, predavanja i panel
rasprave polaznicima predstaviti pozitivne domaće i međunarodne primjere na
temu brendiranja kulture i kulturnog turizma.
Međunarodnu konferenciju “Brendiranje kulture” koju
organizira Rijeka 2020 u partnerstvu sa
Sveučilištem u Rijeci, na Građevinskom fakultetu otvorili su predsjednica Republike Hrvatske Kolinda
Grabar – Kitarović, gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel, župan
Primorsko-goranske županije Zlatko Komadina, rektorica Sveučilišta u Rijeci
prof.dr. Snježana Prijić Samaržija i direktorica TD RIJEKA 2020 Emina Višnić.
Nakon uvodnog govora, Miguel Rivas, stručnjak iz TASO
Desarrollos grupacije, koji je sudjelovao u brendiranju više od 20
gradova diljem svijeta, održao je predavanje o brendiranju gradova kroz
kulturu.
Uslijedila su predavanja Ivana Petrovića iz Exit fundacije koji je govorio o
brendiranju Novog Sada kroz Exit festival te uvodno predavanje Brendiranje
kulture Borisa Ljubičića,
renomiranog hrvatskog dizajnera, tvorca vizualnih identiteta
brojnih brendova uključujući hrvatske kockice. Nakon predavanja u drugom dijelu
dana održane su dvije radionice, jedna o brendiranju gradova koju je vodio Miguel Rivas i radionica Brendaonice na kojoj su polaznici
naučili kako pozicionirati svoj kulturni proizvod i iskustvo autentičnom pričom
kroz originalni sadržaj.
Na mrežnim stranicama društva Rijeka 2020 nalazi se detaljan
opis programa te popis
predavača.
Podijeli na društvenim mrežama