“Veliko mi je zadovoljstvo kao pokroviteljici pozdraviti vas na otvorenju konferencije Brendiranje kulture kojom Rijeka odbrojava desetak mjeseci do početka projekta Europske kulturne prijestolnice upravo u godini hrvatskog predsjedanja Europskom unijom. Taj jedinstveni slučaj u povijesti Europske unije da jedna njezina članica ima priliku predsjedati Europskom unijom istodobno s programom Europske prijestolnice kulture ne smijemo propustiti iskoristiti za što bolje brendiranje Hrvatske na zemljovidu Europe”, rekla je Kolinda Grabar-Kitarović.

Također, predsjednica je istaknula kako je Rijeka oduvijek grad koji prednjači po mnogočemu: “Kada je naš grad bio odabran za nositelja titule Europske prijestolnice kulture vjerujem kako smo svi mi Riječanke i Riječani bili ponosni na to priznanje. No jednako tako svjesni smo koliku odgovornost i obavezu preuzimamo jer je prvi put jedan hrvatski grad istaknut kao prijestolnica kulture.”

“Pozdravljam vas ispred grada koji svoj brend gradi na identitetu istinske uključivosti i otvorenosti, ispred grada koji se ponosi utjelovljenjem različitosti, grada čiji građani u velikoj većini njeguju izvorni ljudski impuls tolerancije, prihvaćanja i povezivanja.” rekao je gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel.

Gradonačelnik Obersnel poželio je svim sudionicima konferencije Brendiranje kulture dobrodošlicu u Rijeku i dodao “Slogan Rijeka je luka, luka je Rijeka polako mijenjamo u slogan koji nas cjelovitije opisuje, a to je Rijeka-luka različitosti.”

Na trodnevnoj međunarodnoj konferenciji “Brendiranje kulture” tridesetak domaćih i stranih stručnjaka prenijet će svoja iskustva te dobre primjere brendiranja kulture i kulturnog turizma. Program se sastoji od tri programske cjeline: brendiranje gradova, brendiranje kulture i kulturni turizam. Uključuje četiri radionice i panel rasprave.

Na mrežnim stranicama društva Rijeka 2020 nalazi se detaljanopis programa te popis predavača.