„S
ciljem da naši kiosci postanu prvi izbor kupaca na području Primorsko
goranske županije, odlučili smo se za modernizaciju prodajnog lanca kako bi zadovoljili najviša
očekivanja potrošača. Ideja vodilja pri izradi novog vizualnog identiteta bila
je spoj emocionalnih elemenata s ciljem da naši trenutni i budući kupci
prepoznaju nama bitne vrijednosti – ljubav prema našem kraju, toplina,
tradicija, zajedništvo, ali i otvorenost duha, otvorenost prema novome, što se
sve odražava u Vojinim radovima“ – objašnjava voditeljica promocije Novog
lista, Silvija Gerc.
Tijekom
današnjeg dana otvoreno je 7 prodajnih mjesta – na Turniću, Kantridi, Pećinama,
Matuljima, Škurinjama, Kukuljanovu i u centru Trsata, a do kraja 2012. u planu
je otvorenje više 30 trafika Novog lista na području Primorsko goranske
županije.
Čitav
proces revizualizacije neće stati samo na promjeni vizualnog identiteta – Novi
list će paralelno raditi na edukaciji zaposlenika kako bi prodajna mjesta bila
što ugodnija mjesta kupnje, daljnjem jačanju prodajnog asortimana te razvoju
marketinških usluga.
Riječani
su na nova mjesta reagirali vrlo pozitivno te je za očekivati da će TRAFIKE
NOVOG LISTA biti prepoznatljive i rado posjećene.
Podijeli na društvenim mrežama