Igra KeshUp od igrača zahtijeva umijeće brzog reagiranja, strateškog
planiranja i kompleksnog rješavanja problema te dokazano razvija sposobnost
zaključivanja, kreativnost, inteligenciju, te brzinu snalaženja u novim
situacijama. Kroz računalnu igru mladi razvijaju motivaciju za postizanje
uspjeha i stvarno pokretanje poduzetničkih aktivnosti. Igra se igra u
virtualnom okruženju Grada Rijeke i Ptuja i dvojezična je. Igrači se mogu
okušati u poduzetništvu u pet različitih djelatnosti.
Pri tome će se susretati
sa nizom izazova, od učinkovitosti radnika, upravljanja zalihama, odnosima s
dobavljačima, opremanju poslovnog prostora, inspektorima, računima i
plaćanjima, kupcima i njihovih zahtjeva. U igri će najbolje rezultate imati
oni, koji uspiju balansirati između troškova i prihoda. Prioritetna ciljna
skupina su mladi od 13 – 18 godina, ali i svi ostali koji se žele
“okušati” u svijetu poduzetništva.
Vodeći partner projekta EnterYOUTH je Grad Rijeka, a
partneri su: Regionalna razvojna agencija Porin, Ekonomski fakultet Rijeka,
Šolski center Ptuj i Znanstveno-raziskovalno središče Bistra Ptuj. Cilj
projekta je osnaživanje mladih poduzetnika i poticanje poduzetništva među
mladima, u suradnji s lokalnim partnerstvima.
U sklopu projekta izrađena je i
aplikacija za provjeru poslovne ideje tj. izradu jednostavnog poslovnog plana –
PlanUP koji na vrlo jednostavan način traži informacije o poslovanju te
prikazuje poslovni rezultat na kraju poslovne godine. Aplikacija će biti
dostupna putem službene internet stranice projekta, kao i Google Play Trgovini
i App Storeu za mobilne uređaje.
Podijeli na društvenim mrežama