Strategiju su prezentirali gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel, direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarpa, dekanica Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Dora
Smolčić Jurdana i voditelj projekta Zdenko Cerović, također s Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu te članica tima Sanda Grudić Kvasić.

Grad Rijeka sa svojom bogatom kulturno-povijesnom baštinom i dugom industrijskom tradicijom, okreće se razvoju turizma, čiji pokazatelji uspješnosti u posljednjem desetljeću
predstavljaju daljnji poticaj za unapređenje turističke ponude temeljene na promociji selektivnih oblika turizma.

Grad Rijeku godišnje posjeti oko 121.500 posjetitelja motiviranih vjerom te pritom ostvari godišnju potrošnju od 12.500.000 kunaVjerski motivi dolaska u grad Rijeku utemeljeni su na kulturno-povijesnim činjenicama i tradiciji Rijeke kao tolerantnog i multikulturalnog grada, kazao je gradonačelnik Obersnel.

Nadovezao se kako je nedavno predstavljena Strategija razvoja kulturnog turizma, a
sada i vjerskog, što je dokaz kako Rijeka kontinuirano ulaže u razvoj svoje turističke prepoznatljivosti.

Izradi ovog strateškog dokumenta za područje vjerskog turizma grada Rijeke pristupilo se sa svrhom transformacije grada Rijeke u turističku destinaciju koju turisti rado posjećuju radi
zadovoljenja vjerskih motiva, prepoznatljivih vjerskih događaja i kulturno-povijesnog nasljeđa. Prema rezultatima istraživanja provedenog u sklopu izrade Strategije, grad Rijeku godišnje posjeti oko 121.500 posjetitelja motiviranih vjerom te pritom ostvari godišnju potrošnju od 12.500.000 kuna.

Izvoditelj Strategije je tim Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu iz Opatije, u sastavu: prof. dr. se. Zdenko Cerović – voditelj projekta; doc. dr. se. Dina Lončarić –
član; Sanda Grudić Kvasić, mag. oec. – član i Patricia Bogović, mag. oec. suradnik.