Nakon što su nedavno predstavljeni novi riječki kišobrani
suveniri, nastavlja se niz inovativnih ideja i time upotpunjava riječka ponuda
suvenira. Rijeka sada broj već preko stotinu „izvorno riječkih“ suvenira.

Prezentaciji
su prisustvovali gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel, direktor Turističke
zajednice grada Rijeke Petar Škarpa te predstavnici tvrtki čiji se suveniri
predstavljaju – vlasnik obrta “Glagoljica u drvu” Saša Diminić te
predstavnici tvrtke “Papar i sol” voditelj maloprodaje i
“Samovar shopa” Branko Metzeger Šober i izvršna direktorica Jasmina
Šerifović.

Gradonačelnik
Obersnel kazao je kako prije pet-šest godina Rijeka nije imala ništa osim
Morčića što bi se moglo nazvati riječkim suvenirom, te dodao kako se to
vrtoglavo promijenilo u posljednjih par godina, što je posebno važno za grad.
Istaknuo je kako će prezentirani predmeti zasigurno biti zanimljivi i građanima
Rijeke, a ne samo turistima.

Direktor
Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarpa kazao je kako će Turistička
zajednica nastaviti poticati proizvođače da budu kreativni te da se nada da će
nove suvenire predstaviti već s početkom iduće godine. 

Danas predstavljeni čajevi s oznakom Izvorno riječko dio su bogate
ponude Manufakture Samovar tvrtke “Papar i sol” i izravno proizlaze ili su inspirirani arhivskim istraživanjima riječke povijesti. Tako
se u ponudi mogu pronaći Torpedo čaj, Sveti Vid, čajevi za jugo i buru, čaj za
mornare, Riječka dizalica te mnogi drugi čajevi specifičnog naziva i okusa.

Podmetači „Pod padelu“ su drveni podmetači u obliku slova glagoljice koje
je proizveo obrt Glagoljica u drvu, a predstavnik obrta Saša Diminić kazao je
kako je inspiracija potekla od Bašćanske ploče uz koju se na Krku kao mali
dječak igrao i odrastao. Dodao je kako ljudi njegove podmetače za pod padelu
vješaju i na zid. Osim podmetača, obrt GUD proizvodi i privjeske od drva,
bančiće i slično, a odnedavno se rađa ideja i kamenih proizvoda.