Propisane kriterije ispunilo je 36 restorana za 55 titula Riječkih gastronomskih luka koje su im dodijeljene u 10 kategorija – Luke lokalnih namirnica; Ribarske luke; Veganske luke; Barbeque luke; Poslovne luke; Romantične luke; Obiteljske luke; Luke za vinske entuzijaste; Luke posebnosti i Luke okusa drugih zemalja.
U uvodnom dijelu proglašenja prisutnima su se obratili gradonačelnik Rijeke Marko Filipović, direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarpa i inicijatorica i voditeljica projekta Karin Mimica iz tvrtke Abisal, Gastronaut. Da program proglašenja Riječkih gastronomskih luka protekne u zabavnom i veselom tonu pobrinuo se voditelj Joso Krmpotić i članovi Kluba prijatelja Trsata kostimirani u Frankopanske kneževe i kneginje.
„Riječke gastronomske luke, kao koncept stvaranja gastronomskog brenda Rijeke nadovezuje se na brend Rijeke kao urbanog grada uz more te uvelike utječe na podizanje ukupne kvalitete i prepoznatljivosti riječke ugostiteljske ponude, od tradicionalnih lokalnih specijaliteta do svjetskih kulinarskih trendova. Čestitam našim gastronomskim lukama na priznanjima te svakako pozivam sve Riječanke i Riječane, kao i naše goste, da istraže nove riječke gastro luke“ izjavio je gradonačelnik Grada Rijeke Marko Filipović.
Direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarpa zahvalio se svim ugostiteljima okupljenima u Riječkim gastronomskim lukama, nekima koji su već drugu godinu uključeni u projekt, ali i onima koji su prepoznali potencijal Riječkih gastronomskih luka i priključili se ove godine, a zahvalio se i gospođi Karin Mimici iz kluba Gastronaut, čija je inicijalna ideja i bila pokretanje ovog projekta. Istaknuo je kako se broj ugostiteljskih objekata u odnosu na prošlu godinu gotovo udvostručio, što dovoljno govori o samoj kvaliteta projekta i njegovoj uspješnosti. „Upravo projektom Riječkih gastronomskih luka, domaći i strani gosti te naši građani moći će iz široke lepeze ugostiteljske ponude izabrati upravo one objekta prema vlastitim željama i preferencijama. Turistička zajednica grada Rijeke zajedno s partnerima u destinaciji konstantno radi na poboljšanju i unapređenju turističkog proizvoda, čiji je velik dio enogastronomija“, rekao je Škarpa i čestitao svim ugostiteljskim objektima dobitnicima oznake Riječke gastronomske luke za 2023. godinu te im zaželio puno uspjeha u nadolazećoj sezoni.
„Bilo je zahtjevno, ali i veselje ove godine raditi s vama ugostitelji na projektu. Osobno me veseli svaki i veliki i mali napredak svakog od vas pojedinačno, jer smatram da diže ljestvicu našeg grada. Sa svim mogućim krajnostima u vašim ponudama, od striktno veganskih do usko tematskih gastronomskih ili ambijentalnih ponuda možemo prezentirati naš grad kao grad u kojem svatko može pronaći nešto po svom posebnom guštu – cijeli spektar gastronomskih potencijala. Od luka lokalnih namirnica i ribarskih luka, do raznih okusa drugih destinacija koje kreiraju ljudi koji su od svih gradova na svijetu izabrali naš grad kao svoj grad i svojim trudom postali važan i atraktivan sastavni dio bogatstva naše ukupne gastronomske ponude. Dragi ugostitelji, vas 36 koji danas preuzimate titule 55 riječkih gastronomskih luka, hvala što ste dio ukupnog bogatstva gastronomske ponude našeg grada. Svatko od vas nudi poseban i jedinstven doživljaj. Od srca vam želim puno gostiju koji će se usidriti u vaše luke, prepoznati ih kao gastronomska i društvena utočišta i dalje ih preporučati“ izjavila je Karin Mimica, inicijatorica i voditeljica projekta.
Nakon proglašenja, neke od aduta svojih gastronomskih luka prezentirali su: Aquila Food & Wine, chef Rudolf Arnold – Mozaik Jadranskog oslića i blitve; Pirjana junetina s mrkvom; Massimo Liao, iz restorana Taiyo, prezentirao je cijeli brod sushia; hotel Jadran kanapee s pjenicom od tune; kremom od dimljenog lososa i svježim sirem s mediteranskim biljem; Indonežanski restoran Wayang, chefica Ada Marselina prezentirala je indonežanske deserte: klepon i ubi mais; Bodega – BBQ luka čiji vlasnik Bojan Cvetković proizvodi delikatesne pljeskavice i ćevape i za druge restorane te Rica pekarske proizvode iz vlastite proizvodnje bez glutena, bez glukoze i bez laktoze. Proglašenje Riječkih gastronomskih luka s vinima su popratili vinari: Pavlomir, PZ Gospoja i PZ Vrbnik.
Projekt Riječke gastronomske luke pokrenut je 2022. godine s ciljem povezivanja ugostiteljskih objekata u zajedničku priču s marketinškim potencijalom, izgradnje gastronomskog brenda u sklopu brenda grada Rijeke kao lučkog grada, podrške u profiliranju ugostiteljskih objekata s ciljem dizanja ukupne kvalitete i prepoznatljivosti ponude destinacije te edukacija za ugostitelje o novim trendovima u ugostiteljskoj ponudi. Provodi ga Turistička zajednica grada Rijeke u suradnji s riječkom tvrtkom Abisal, Klub Gastronaut.
Podijeli na društvenim mrežama