U Osnovnoj školi Škurinje održana je prezentacija projekta Revitalizacija školskoga dvorišta – ŠkuRi Dvori realiziranog u sklopu Riječkog programa lokalnog partnerstva. Realizacijom projekta učenici su u školskom dvorištu dobili na korištenje: 17 novih drvenih klupa, 10 kružnih struktura za sjedenje i igru te pozornicu s pet redova pomičnih klupa. Najveću promjenu unio je zid oslikan simbolima Rijeke, nacrtane su i igre na tlu, dvorište je oplemenjeno i cvijećem postavljanom u nove žardinjere, uređen je kamenjar s mediteranskim biljem, postavljene su edukativne pločice o mediteranskom bilju i uputama vlasnicima pasa o ponašanju u školskome dvorištu, kao i 10 koševa za smeće.

Najveću promjenu unio je zid oslikan simbolima Rijeke, nacrtane su i igre na tlu, dvorište je oplemenjeno i cvijećem postavljanom u nove žardinjere, uređen je kamenjar s mediteranskim biljem, postavljene su edukativne pločice o mediteranskom bilju i uputama vlasnicima pasa o ponašanju u školskome dvorištu, kao i 10 koševa za smeće.

Ukupna vrijednost
projekta je 116.573,33 kuna, od čega je iz gradskog proračuna kroz Riječki
program lokalnog partnerstva osigurano 28.639,47 kuna, a doprinos zajednice
kroz nabavu dodatnog materijala i volonterski rad iznosi čak 87.933,86 kuna.

No, kako je kazala voditeljica projekta, učiteljica Nevenka
Ilić, cilj projekta nije bio samo urediti dvorište i na taj način poboljšati
uvjete za boravak, druženje i igru učenika u dvorištu škole te omogućiti
održavanje nastave na otvorenom, već prije svega unaprijediti međunarodnu
suradnju učenika, roditelja i škole s lokalnom zajednicom, među ostalim i
Mjesnim odborom Škurinjska Draga i Gradom Rijekom.

U Osnovnoj školi Škurinje održana je prezentacija projekta Revitalizacija školskoga dvorišta – ŠkuRi Dvori realiziranog u sklopu Riječkog programa lokalnog partnerstva. Realizacijom projekta učenici su u školskom dvorištu dobili na korištenje: 17 novih drvenih klupa, 10 kružnih struktura za sjedenje i igru te pozornicu s pet redova pomičnih klupa. Najveću promjenu unio je zid oslikan simbolima Rijeke, nacrtane su i igre na tlu, dvorište je oplemenjeno i cvijećem postavljanom u nove žardinjere, uređen je kamenjar s mediteranskim biljem, postavljene su edukativne pločice o mediteranskom bilju i uputama vlasnicima pasa o ponašanju u školskome dvorištu, kao i 10 koševa za smeće. Zahvalivši se voditeljici projekta te svima uključenima u
projekt, ravnatelj OŠ Škurinje Orlando Baličević istaknuo je kako ovaj projekt
najbolje opisuje pjesma „Kad se male ruke slože“, kojeg je upotpunili veliko
srce volontera i velike ruke odraslih.

„Kad završi energetska obnova škole, koja uključuje promjenu
fasade, krova i prozora, naše novo igralište će još više doći do izražaja,“
kazao je Baličević.

Uređenje dvorišta pokrenulo ga je Vijeće roditelja OŠ
Škurinje Rijeka i grupa građana temeljem ideje nastale u okviru školskog
programa prevencije ovisnosti 2015. godine u sklopu kojeg su za učenike viših
razreda koji se pripremaju za izbor zanimanja organizira susret s bivšim
učenicima škole. Umjesto motivacijskog govora, bivša učenica Darija Vozila,
inženjerka krajobrazne arhitekture je na temelju iskazanih potreba učenika
donirala idejni projekt cjelovitog uređenja školskog dvorišta.

U projektu su sudjelovali svi učenici, roditelji, učitelji i
zaposlenici škole, a osobit doprinos realizaciji projekta su dali roditelji,
učitelji i zaposlenici-volonteri škole te vanjski suradnici, kojima su tijekom
prezentacije podijeljene zahvalnice za volonterski rad.

U Osnovnoj školi Škurinje održana je prezentacija projekta Revitalizacija školskoga dvorišta – ŠkuRi Dvori realiziranog u sklopu Riječkog programa lokalnog partnerstva. Realizacijom projekta učenici su u školskom dvorištu dobili na korištenje: 17 novih drvenih klupa, 10 kružnih struktura za sjedenje i igru te pozornicu s pet redova pomičnih klupa. Najveću promjenu unio je zid oslikan simbolima Rijeke, nacrtane su i igre na tlu, dvorište je oplemenjeno i cvijećem postavljanom u nove žardinjere, uređen je kamenjar s mediteranskim biljem, postavljene su edukativne pločice o mediteranskom bilju i uputama vlasnicima pasa o ponašanju u školskome dvorištu, kao i 10 koševa za smeće. Osnovnoškolcima sa Škurinja u projektu su pomogli i učenici
nekoliko riječkih srednjih škola. Učenici Škole za primijenjenu umjetnost
izradili su idejno rješenje i oslikali vanjski zid dvorišta simbolima grada
Rijeke; učenici Strojarske škole za industrijska i obrtnička zanimanja Rijeka u
okviru praktične nastave izradili su metalne čašice i nosače za klupe; dok je
profesorica Graditeljske škole za industriju i obrt Rijeka održala radionicu za
učenike o ljekovitosti, eko sadnji i održavanju mediteranskoga bilja.

Sredstva za provedbu projekta prikupljana su i prodajom pet
ambalaže i starog papira, kao i učeničkih radova na prigodnim sajmovima.

Zahvalu svim volonterima uputio je zamjenik riječkog
gradonačelnika Nikola Ivaniš, posebno istaknuvši kako manji dio vrijednosti
projekta, nešto manje od 30 tisuća kuna, čini financijska potpora Grada, a puno
više doprinos zajednice. Upravo je to prava vrijednost Riječkog programa
lokalnog partnerstva, u sklopu kojeg je u proteklih 13 godina na dobrobit
lokalne zajednice realizirano čak 83 projekata.

U Osnovnoj školi Škurinje održana je prezentacija projekta Revitalizacija školskoga dvorišta – ŠkuRi Dvori realiziranog u sklopu Riječkog programa lokalnog partnerstva. Realizacijom projekta učenici su u školskom dvorištu dobili na korištenje: 17 novih drvenih klupa, 10 kružnih struktura za sjedenje i igru te pozornicu s pet redova pomičnih klupa. Najveću promjenu unio je zid oslikan simbolima Rijeke, nacrtane su i igre na tlu, dvorište je oplemenjeno i cvijećem postavljanom u nove žardinjere, uređen je kamenjar s mediteranskim biljem, postavljene su edukativne pločice o mediteranskom bilju i uputama vlasnicima pasa o ponašanju u školskome dvorištu, kao i 10 koševa za smeće. Veliku profesionalnost voditelja projekta istaknula je
ravnateljica Direkcije za mjesnu samoupravu Dragica Fadljević, dodavši kako se
provedbom projekta „ŠkuRi Dvori“ povećao i broj osnovnih škola koje su kroz
Riječki program lokalnog partnerstva odlučile urediti svoj vanjski prostor.

U realizaciji projekata obuhvaćenih Riječkim programom
lokalnog partnerstva sudjeluju građani, udruge, mjesni odbori i Grad Rijeka.
Program omogućava brže i ekonomičnije uređenje manjih javnih površina –
uređenje i obnovu postojećih dječjih igrališta, izgradnju novih igrališta,
uređenje zelenih ili javnih gradskih površina, saniranje manjih divljih
deponija i slično.

Kalendar događanja

Izložba
  • 21.11. – 23.11.
  • (21:00)

11. STIFF: izložba “Nit za izlaz” u Galeriji SKC

Izložba obuhvaća radove devet umjetnica i umjetnika koji u različitim medijima, napose digitalnom, temu Bijega problematiziraju kroz pitanja identiteta i osobne slobode....

Detaljnije

Pub kviz
  • 22.11.
  • (20:00)

Pub kviz Filmska potjera s Moranom Zibar

Poznata lovkinja iz popularnog kvizaškog showa "Potjera" svima zainteresiranima pružit će jedinstvenu priliku za testiranje filmskog znanja uz sjajnu zabavu...

Detaljnije

Edukacija
  • 22.11. – 23.11.
  • (11:00)

Dvodnevni masterclass sa scenaristom i producentom Srđanom Anđelićem

Masterclass namijenjen mladim autorima koji žele razviti svoje scenarističke vještine i povezati se s iskusnim filmašima....

Detaljnije

Izložba
  • 25.11.
  • (19:00)

“Kapetan Yugoslavia” Vinka Barića u Galeriji O.K.

U ponedjeljak, 25. studenog u 19 sati, u Galeriji O.K. bit će otvorena izložba „Kapetan Yugoslavia“ splitskog akademskog slikara, crtača stripova i glazbenika Vinka Barića....

Detaljnije

Predstava
  • 30.11.
  • (19:00)

“Alter(n)acija” Ksenije Zec i Une Matije Štalcar Furač u Filodrammatici

Plesno gostovanje Umjetničke organizacije 21:21 koje progovara o zastrašujućoj i invazivnoj brzini kojom tehnologija i digitalizacija utječu na živote mladih...

Detaljnije

Festival
  • 13.12. – 14.12.
  • (20:00)

46. Ri Rock festival u Palachu

I ove godine festival donosi sjajnu kombinaciju mladih talentiranih bendova i afirmiranih izvođača, te dodjelu nagrade Ri Rock Kipić...

Detaljnije