Spot je snimljen na brojnim atraktivnim lokacijama u Rijeci i odražava simboliku Luke različitosti koju Rijeka predstavlja kao nositelj titule Europske prijestolnice kulture 2020. U njegovoj realizaciji sudjelovali su brojni statisti s područja Rijeke.
Redatelj promidžbenog spota Dalibor Matanić, zajedno s producentom Sanjinom Stanićem i scenaristicom Magdalenom Lupi Alvir, predstavio je novi promidžbeni spot, ideje za snimanje te brojne gradske lokacije koje su postali „filmski centri“ tijekom realizacije projekta.
„Upravo taj susret različitih lokacija Rijeke i pomalo začudnih karaktera je ono za što nam se činilo da je najbolje što ocrtava sliku grada i najtočnije prikazuje našu Luku različitosti. Film preslikava ideju sedam programskih pravaca Europske prijestolnice kulture, nastojali smo pokazati sadašnji trenutak Rijeke, koji na jedan pomalo iščašen i začudan način spaja i prošlost i sadašnjost te poziva na budućnost koju ćemo u Rijeci 2020. godine punim plućima doživjeti“, kazala je Lupi Alvir.
Dok se producent Stanić prisjetio se zgoda s kojima su se susretali tijekom snimanja, redatelj Dalibor Matanić izrazio nadu da je film uspio poslati poruku optimizma. Izvrsna ekipa i pozitivna atmosfera dočarana je prikazivanjem kratkog making of novog promidžbenog spota.
Hrabro i progresivno
Direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarpa istaknuo je kako je prikazani film snimljen temeljem Javnog poziva za prikupljanje ponuda usluga kreativne agencije i produkcije spotova koji je raspisala Turistička zajednica grada Rijeke uz sufinanciranje Hrvatske turističke zajednice, a za koji su pristigla 22 scenarija.
Emina Višnić, direktorica TD Rijeka 2020 d.o.o. čestitala je produkcijskom i kreativnom timu na izvrsnom filmu, kojim su točno pogodili što je Europska prijestolnica kulture i Luka različitosti. Direktorica je istaknula kako su pogodili 4 elementa Europske prijestolnice kulture – hrabrost, neobičnost, progresivnost i ambicioznost. Također napomenula je da će promidžbeni spot koristiti u daljnjoj promociji, kako nacionalnoj tako i međunarodnoj.
Projekt Europske prijestolnice kulture značajan je ne samo za Rijeku već i za cijelu regiju, dodala je direktorica Turističke zajednice Kvarnera Irena Peršić Živadinov.
Podsjetivši kako se jučer napunilo tri godine kako je Rijeka i službeno postala Europskom prijestolnicom kulture, gradonačelnik grada Rijeke Vojko Obersnel izrazio je zadovoljstvo promidžbenim spotom.
„Vjerujem da će strancima impresija nakon odgledanog filma biti – ovi su ludi, treba svakako doći do tog grada, no za nas Riječane jednu posebnu poruku s nizom tipično riječkih motiva. Kad ga pažljivo gledate, vidjet ćete da u tom filmu ima svega onoga što čini Rijeku, od rock-povijesti, Zametskih zvončara, prekrasne ribarnice, preko luke, različitog industrijskog nasljeđa i industrijskih postrojenja, do lijepih riječkih veduta – Korza, zalaska sunca, Trsata, kao i neuobičajenih scena, poput konja koji izlazi iz kontejnera“, kazao je riječki gradonačelnik, zahvalivši se Hrvatskoj turističkoj zajednici na potpori na ovom projektu te najavio i suradnju na budućim projektima tijekom ove i iduće godine.
Nastavak suradnje na promociji Rijeke i projekta EPK potvrdio je i direktor HTZ-a Kristjan Staničić, čestitajući cijeloj ekipi na sjajnom video uratku te istaknuo da promidžbeni spot ima visoku umjetničku vrijednost i ono najbitnije – pobuđuje emociju.
Međunarodna premijera promidžbenog spota bila je na najvećoj svjetskoj turističkoj burzi ITB u Berlinu, koja se ove godine održala od 6. do 10. ožujka.
Filmerija je tvrtka iz Rijeke specijalizirana za produkciju audio-vizualnog sadržaja.
Podijeli na društvenim mrežama