‘Šetajući između svog tog svježeg voća, povrća i začina za nos mi je posebno zapeo jedan miris, miris na koji jako rijetko naiđem, ali ga vrlo brzo prepoznam – miris svježe rajčice. U tom je momentu moja asocijacija bila gazpacho, hladna španjolska juha bazirana na rajčicama i sirovom povrću. I jednostavno sam znao da je to jelo koje ću u Rijeci pripravljati’- odlučno je rekao Dhruv Baker.
Nakon tržnice g.Dhruv se uputio prema slastičarnici Cukerin u kojoj je kušao tortu Stari grad, a potom se uputio prema Stanciji Kovačić u kojoj je kušao grašnjaki, autohtono jelo od tijesta nadjevenog mesnim raguom pečenom u dubokom ulju u umaku od mladog graška sa svježem ribanom tartufom te janjeću koljenicu s vongolama na aromatiziranoj paleti. Nakon kušanja prošetao je Korzom, posjetio Guvernerovu palaču i Šetnicu uz Rječinu nakon koje je svratio do konobe Fiume gdje ga je dočekala riblja juha od morskog psa i raže servirana na riži, mrkvi i peršinu te kvarnerske škampe na žaru.
‘Rijeka je jedan od mojih omiljenih hrvatskih gradova! Osim prekrasne arhitekture i fascinantne povijesti, duboko me se dojmila jedinstvena atmosfera grada. Opušten, prožet umjetnošću i otvoren za sve – grad u kojemu se doista možete prepustiti i uživati’- izjavio je britanski MasterChef.
Nakon što se upoznao s lokalnim mirisima i okusima g.Dhruv se uputio prema Trsatskom kaštelu na kojem su ga dočekali Zametski zvončari. Nakon njihovog performansa g.Baker je na jednoj od kula odlučio pripremiti gazpacho, hladnu povrtnu juhu, kojom je zaokružio svoje putovanje Rijekom.
Svoje putovanje Hrvatskom britanski MasterChef završava sredinom srpnja, a početkom kolovoza kreće emitiranje ovog gastronomskog serijala putem National Geographic Channel-a u više od 90 zemalja. U dvadeset epizoda visoke profesionalne produkcije gledateljima diljem svijeta prikazati će se hrvatske prirodne ljepote, bogata kulturna baština i gastronomska ponuda, a sve u cilju privlačenja turista i promocije Lijepe Naše u svijetu.
Producent i autor putopisa je Alen Nemet, izvršni producent je Tadija Kolovrat, režiju potpisuje Deni Husta, dok je tehnički producent Edvard Hudi.
EMITIRANJE EMISIJE:
Do sada je dogovoreno emitiranje emisije u nevjerojatnih 90 zemalja što će do sada biti najveća promocija Hrvatske i hrvatskih proizvoda u svijetu ikada, a koje će emitirati National Geographic Channel uključujući Rusiju, Kinu, Japan, Hong Kong, Indiju, Maleziju, Saudijsku Arabiju, Južnu Koreju, Bahrain, Ujedinjene Arapske Emirate pa čak i dio Afrike.
Predviđeno je i više repriznih emitiranja emisija sve do rujna 2019.
Emisija će se prikazivati na:
• National Geographic Channel-u za cijeli azijski kontinent, srednji istok, dio Afrike… (87 zemalja)
• ruskoj nacionalnoj televiziji RTV1 i
• nacionalnoj televiziji Kosovo RTK.
Podijeli na društvenim mrežama