Živim na Zametu – gornji zapadni dio, a radim u Vukovarskog ulici.
Linija 3A prolazi mi pored zgrade – ne sluzi mi jer vozi rijetko i trebala bih u gradu presjedati na 6 ili 7. Liniju 3 koristim jednu stanicu, jer na semaforu prije autobusne stanice linij3 6, skrece na glavnu cestu. Mislim da bi Autotrolej trebao voditi racuna (nije to pitanje mjesne zajednice) o nama koji zivimo u dijelu Zameta gdje voze linije 3 i 3A, a radimo, idemo u školu, studiramo u dijelu grada gdje su osnovne škole, srednje škole i fakulteti (Čandekova – Vukovarska – braće Branchetta). Ulica Nova cesta je potpuno neiskorištena… zašto neka od (u naslovu navedenih linija ne vozi po njoj i odveze nas na odredišta????
2A je s glavne ceste zametske kod Baredica skretala na Novu cestu.
Svakog dana jurim jedan kilometar do 6-ice…vise puta “uhvatim” liniju 3 – jednu stanicu se vozim do semafora preko puta kojeg je stanica 6-ice – MEĐUTIM LINIJE SU
NEUSKLAĐENE 3-ojka dođe 6-ica prođe ???
Prilažem sliku mreže gradskih linija iz koje je vidljivo koliko je zapadni dio Rijeke – gornji Zamet prometno zakinut, a koliko je prometna mreža gušća iz suprotne – istočne strane.
Zar da prodam stan i kupim ga u tom dijelu grada gdje neću imati tih poteškoća?

mira mira / 06.05.2013.

Zašto nema podužeg teksta koji sam napisala na ovu temu????

hvala… 🙂 kolicina teksta je vjerojatno odgadjala trenutnu objavu

U nastavku prenosimo odgovor KD Autotrolej:

Poštovani,

Linija 2A promijenila je trasu prometovanja 2011. godine, a na način da je trasa usuglašena sa zahtjevima Vijeća Mjesnog odbora Zamet. Presjedanje je moguće na stajalištima na kojima se susreću linije 2A, te 3 i 3A na lokacijama Zametska, Krnjevo – Zvonimirova, te Toreta, a isto tako moguće je presjedanje sa linija 3 i 3A na lokaciji Željeznički kolodvor – Ulica Nikole Tesle. Prema podacima dobivenim od korisnika linije 2A , trasa je jako dobro postavljena tako da trenutno KD Autotrolej u ovome trenutku nema elemenata za njezinu izmjenu. No, s obzirom da je javni gradski promet podložan promjenama razmotrit će se mogućnost izmjene trase u bližoj budućnosti.

Srdačan pozdrav,
KD Autotrolej

Hvala KD Autotrolej. Linijom 2A kada se ja vozim od raskrsca iz Vukovarske po Čandekovoj te skretanjem uz Novi list na glavnu cestu, neznam kako se zove na stanicama ulazi mozda 1-2 putnika ili nitko…Sto se tice mojeg upita…koji nije “tuzibaba” klasicna nego jednostavan nacin da autotrolejovci “progledaju” i dotaknu se opcije NEISKORISTENOSTI ulice Nova cesta iz pravca Zamet prema Čandekovoj ili Vukovarskoj ulici kako bi bez presjedanja djeca, studenti, radni ljudi dosli do svojih odredista u skolama, veleucilistima, fakultetima…Mnogi bi koristili tu autobusnu liniju i Autotrolej bi sigurno dodatno zaradio na kupovini karata…Na slici Prometne mreze vidljiva je nezastupljenost dijela grada o cemu “govorimo”…

Mjesni odbori …tj. ljudi tamo nemaju pojma o nasim potrebama jer su SVI MOTORIZIRANI…
Isto tako neka se, pored ostalog, barem uskladi prometni raspored linije 3 sa linijom 6…kako bi se barem do 6-ice stiglo normalno u rijetkim voznim voznjama 3jke..

Unutar više od godinu dana Autotrolej nije poboljšao pitanje koje sam ponovno pokrenula na ovim stranicama…
Mi iznad glavnih cesta nemamo nikakva prava osim da jurcamo autobuse i trčimo kilometre do njih i gubimo vrijeme vožnjom i presjedanjem natrag kako bi došli do odredišta…Sve linije (govorim o zapadnom dijelu grada)…prigradske 18, 18A itd. te gradske 2, 2A, 3, 3A, voze glavnom zametskog cestom…a mi iz gornjeg dijela grada (Nova cesta) koji radimo, polazimo srednje škole, studiramo u dijelu grada Čandekova, Vukovarska, B.Branchetta nema direktne linije osim jurnjave do 6-ice jer su 3 i 6 potpuno neusklađene…da ne ponavljam već nešto ranije napisano…tu ću stati..

Odgovorite