Kupovanje povratne karte je nepouzdano i stresno.

Slučaj 1. Kupila sam povratnu kartu od Autotransa. Znam da se treba vratiti sa istom kompanijom, no kako sam na internetu vidjela da piše PANTURIST d.d. koop AUTOTRANS d.o.o. mislila sam da će karta vrijediti. Taj autobus ide u 1:15. Pokazala sam kartu i rekli su mi da ne mogu ići sa njima već moram kupiti novu kartu. Kakva je to kooperacija? Sljedeći od Autotransa ide tek u 6:15. U autobusu je bilo mjesta ali rađe su me pustili na kolodvoru do 6:15.

Slučaj 2. Ista situacija no sada u 1:15 dolazim na Autotransovu liniju, nakon što sam 100 puta provjerila. Sva sreća pa sam odmah sjela u autobus jer da nisam vjerovatno bi opet ostala kao siroče na kolodvoru. Uglavnom, dolazi čovjek koji naplaćuje kartei kaže mi da ta karta ne vrijedi za ovu liniju. Znači nije samo u pitanju kompanija nego i linija. Kada sam kupovala kartu posebno sam pitala ženu da li mi karta vrijedi za SVE linije od Autotransa i žena mi je rekla da vrijedi. Eto očigledno ne vrijedi.

Sve u svemu tih 30% jeftinija karta vam uzrokuje dodatni stres.
Na stranici od Autotransa ne možete vidjeti koja je točno linija, no na stranicama od autobusnog kolodvora Zagreb možete, pa eto obavezno morate imati pametni telefon i internet kako bi provjerili da li se s nekim autobusom možete vratiti ili možete nazvati info liniju (od 5:30-21) za 1.74/2.96 kn i doznati da li baš tada kad morate ići možete svoju povratnu kartu iskoristiti.

Nives Soldičić / 17.09.2013.

Mislim da bi bilo najbolje da svoje primjedbe iznesete tvrtki Autotrans d.o.o.

Odgovorite

Kalendar događanja