volio bih se osvrnuti na građane grada Rijeke koji koriste prigradske autobuse za lagane vožnjice od stanice do stanice tj sve građane koji nama, stanovnicima prigradskih naselja stvaraju probleme…
danas sam se nakon dugo vremena vozio autobusom, inače se ne vozim autobusom jer nigdje niti nejdem, nemam tih potreba…
uglavnom ušao sam u 21-cu na stanici kod željezničke stanice, u smjeru za Viškovo, već tada je bila krcata, no ljudi su i dalje ulazili (nije bilo niti zraka niti se mogao otvoriti prozor jer je netko otkinio ručku), i tako, vozimo se mi krcati stanicu po stanicu, do okretišta sedmice gdje je 60% putnika izašlo! znači, molio bih građane koji imaju svoj gradski autobus da se NE – VOZE prigradskim autobusima koji su sami po sebi katastrofa!
također bitno je napomeniti da je 80% putnika bilo starije životne dobi, i onda se još čude kada im se netko mlađi ne žele dignuti! možda bi bilo bolje da kad več moraju piti kavu na korzu ili hodati po tržnici (štede grijanje na taj način, čujem) da se vračaju kućama prije završetka nastave i radnog vremena, kako bi djeca mogla sjesti a da ni umorni radnici ne ostanu zakinuti za svoje sjedeće mjesto koje su uredno platili!
puno hvala!

toni jurčević / 20.03.2013.

Ovaj tvoj prijedlog je jedino izvediv utoliko da vozaci ne reagiraju na zvono putnika u zoni grada, te da jedino staju na stanicama gdje im putnici mahnu…

Eventualno bi se putem nekakve mini-kampanje po autobusima dalo ublaziti problem, ali uzalud sve to ako je netko apsolutno uvjeren da zeli upravo s tim autobusom proci 3-4 stanice i ne cekati gradski bus.

Gradsku zapadnu Liniju Br 7 treba produziti do Viskova, a okrenuti u gradu kao cetvorku i peticu…
G Vezica, i Draga se preko Sv Ane mogu povezati sa centrom mini busevima … za sada

Iako tema ove tuzibabe nisu linije Autotroleja, potpuno nelogicna i glupa situacija je ova da Autobus koji je tek izasao iz uzeg centra grada mora okrenut gotovo prazan, i vratit se kroz grad na g. Vezicu … opet prazan.
Zelm reci sljedece;
Frekfentnost prolaska autobusa je u sukobu interesa putovanja bez presjedanja.
Ako mene pitate, preklapanje lokalnih i gradskih linija Autotroleja na gotovo svim pravcima je upravo ovo iz uvoda … da ne ponavljam.
Alternativa je u logicnom izbalansiranom presjedanju za udovoljavanje navedenih uvjeta javnog gradskog prijevoza … kako grada tako i prigrada,
Uvodjenjem gradske zeljeznice u sustav javnog gradskog prijevoza moci ce se popuniti tek postojece praznine uz sistem presjedanja, ali upucivanje Halubja na “terminuse” gradske zeljeznice … pa to bi bila cista utopija
Produzivanjem istocne Sedmice do Drage kao svojevrsnog terminusa svih lokalnih linija istocnog prstena grada do uvodjenja gradske zeljeznice, a i nakon toga samo rijedje …dovodimo cijelu onu stranu tamo, ukljucujuci i Bakar, na dohvat gradske linije, sto bi uz povecanje frekfentnosti dovelo i do promjene zivotnih navika za koristenjem automobila za dolazak u centar grada

Zdravax mislim da ste stvarno prevršili mjeru svojim komentiranjem. Nikome ne činite uslugu, samo upite činite nepreglednim i nečitljivim. Po osam komentara u par sati u kojima zabavljate sami sebe, stvarno nema nikakvog smisla. Brišem.

Imas pravo po tom pitanju, doista bi bilo ekonomicnije da, u konkretnom slucaju ovog upita, linija br. 7 vozi do svojeg okretista na Marinicima, gdje u određeno doba cekaju linije 19, 20 i 21, i voze putnike dalje prema Viskovu i ostalim odredistima.

Sve ok urednik … pretjerivanje je neizbjezno u procesu stvaranja … u ovom slucaju nove mreze autobusnih linija :)) Ovako …iz rukava … … nastojat cu ubuduce izbjegavat takva sranja …
Vidim da si ipak nesto ostavio … aj da vidim sta sam to napiso … vec sam zaboravio … Mora da je nesto pametno kad je DT komentiro

Mislis buduceg okretista … Pa da … upravo to. nemora ici bas do Viskova iako nije daleko. Tako bi Viskovo moglo uvest frekfentniju liniju po Halubju, i biti na oba dva kraja spojeni na Rijecku “gradsku” mrezu
Wow !!!
bravo DT

Buduceg okretista? Sedmica ima okretiste na Marinicima vec godinama.

I vidim da imas istu ideju kao i ja sto se tice Halubja, bilo bi idealno da jedna linija prometuje od Srdoca, preko Kastva, pa do okretista na Voziscu, na taj nacin bi se zapad grada malo bolje spojio i decentralizirao, i opet bi se smanjio nepotreban trosak prometovanja prigradskih autobusa kroz grad koji je vec debelo pokriven gradskim linijama.

U nastavku u cijelosti prenosimo očitovanje KD Autrtrolej:

Poštovani,

KD Autotrolej ne može korisnicima javnog gradskog prijevoza zabraniti korištenje pojedinih linija ovisno o tome da li je njihovo krajnje odredište u okviru grada Rijeke ili okolnih jedinica lokalne samouprave. Dapače, cilj nam svim korisnicima pružiti što bolju uslugu, veću dostupnost te bržu povezanost sa željenim odredištem. S druge pak strane vozači se moraju zaustavljati na autobusnim stajalištima koja su im predviđena za stajanje, dok je na korisnicima da za dolazak do željenog odredišta odaberu željenu liniju. Isto tako svi naši korisnici su jednako vrijedni te ih ne diskriminiramo po bilo kojem pitanju te slijedom navedenog ne ograničavamo i određujemo vrijeme vožnje za pojedine kategorije naših korisnika.

Srdačan pozdrav,
Kd Autrotrolej

Nista od ovoga … DT mislim da nas Autotrolej Lagano ignorira … ma sta lagano … Ovako tesko ignoriranje svijet jos nije vidio , Uhvatio se diskriminacije putnika ko pijan plota, a mi mu ovdje rjesavamo problem dupliranja linija i ekonomicnijeg, efikasnijeg i frekfentnijeg povezivanja prigrada sa centrom… i ne samo centrom
A tako je jednostavno pogotovo ako znamo da sedmica okrece na Marinicima … vec godinama !!! Wow Jeli to ona ista sto okrece na Pehlinu kod Plodina… samo produzena?
Dobro … bilo kako bilo … Viskovljani mogu uvesti jedan ili dva autobusa, da voze kroz Viskovo na sve strane Halubja, svakih petnaestak minuta, i da su opet na dva kraja (TERMINUSA) spojeni na mrezu razlicitih gradskih linija. Jedan su Marinici, a drugi … mozda bas Srdoci…a zasto ne? Tako bi se povezao i ovaj dio Kastavstina… za sada … a oda bi se cijela ova strana mogla okrenut na gradsku zeljeznicu … na Vratima Jadrana
Ako je okrtiste Vozisce u Viskovu, onda bi ga trebalo samo proc, jer … takav raspored da sve linije okrecu u centru, za sd nema ni Rijeka, iako bi ga, obzirom na duzinu i kvalitetu linija trebala imat.
Jucer je pusten po Halubju novi minibus gradskog autotroleja. koji ce ici od nekog zaseoka gdje cjelo stanovnistvo stane u njega, do centra Viskova… Da je malo produzila, mogla je dosegnut do gradskih linija na Marinicima i uz jos jedan normalni bus ukinut liniju br. (za Viskovo) oprostite Halubajci ma ne znan … ma ja san vam veli fan vasih Halubajskih zvoncari… Nevjerojatno
Ovo sve govorin pod pretpostavkom da bi vama bilo bolje i lagnje tako i da bi vas mozda tada bilo manje u autima po onim uskim cestami, a vise va kurijerama
DT iako je ovaj portal kao stvoren za sva moguca prezentiranja svih problema, zadovoljavajuce odgovore nemozemo dobit na imalo ozbiljnija pitanja kao sto bi bilo ovo mijenjanje prometovanja pojedinih gradskih linija …za sad … Mozda … jedino ako bi Artemisa. Hm … ali ona je sa Grobnika

Odgovorite