Poštovani,

zašto grad ne poduzima ništa u vezi sa situacijom u Autotroleju?Zapošljavanje stranaca je mjera koja nakon nekog vremena neće dati učinka,jer će ti isti stranci prvom prilikom otići na bolje plaćene poslove u inozemstvo. Jedino rješenje su bolje plaće našim vozačima koji onda neće odlaziti a neki će se i vratiti.Javni prijevoz je skup za održavanje ali ga treba popularizirati češćim polascima.U usporedbi sa 20 godina unazad,gradske linije su na trećini nekadašnjih polazaka. Noćne linije su ukinute za korone i nikad neće biti vraćene,jer ovakvom kadrovskom politikom nikad nećete imati dovoljno vozača. Molim konkretan odgovor,jer odgovori tipa radimo ma prekvalifikacijama i uvozu stranaca su uvreda zdravom razumu.

Usput,

da autobusi nisu nabavljeni kroz eu fondove pa se ne smiju prodavati, vjerojatno bi ih bar dvadesetak već prodali,jer samo rade gužvu u garaži.

Lp

gizmo / 23.02.2024.

Poštovani,

Komunalno društvo Autotrolej d.o.o. već duže vrijeme redovito obavještava javnost o problemu nedostatka radne snage, odnosno vozača. No, s nedostatkom radne snage, osim Autotroleja, suočavaju se i mnogi drugi poslovni subjekti; kako oni koji se bave komunalnom, tako i oni koji se bave komercijalnom djelatnošću. Otežavajuća okolnost je i u činjenici da je, zbog gripe i viroza, puno vozača na bolovanju. To su ujedno i glavni razlozi zbog kojih Autotrolej nije u mogućnosti realizirati vozni red u punom obimu, odnosno kakav je prije 14. veljače ove godine bio na snazi. Uz navedeno, Autotrolej je kao poslodavac djelatnicima obvezan omogućiti korištenje godišnjeg odmora, tako da je dio njih trenutačno na godišnjem odmoru. Broj vozača koji koriste godišnji odmor je zbog trenutačne situacije maksimalno reduciran te ga koriste samo oni kod kojih je to uistinu neophodno, radi održavanja rasporeda korištenja godišnjeg odmora u skladu sa zakonskim odredbama. Naime, omogućavanje korištenja godišnjih odmora zakonska je obveza poslodavca.

Za istaknuti je da Autotrolej kontinuirano poduzima mjere, radi dugoročnog rješavanja ovog problema i to kroz plaćanje prekvalifikacije potencijalnim vozačima koji nemaju odgovarajuću stručnu spremu i kategoriju, kao i kroz širenje mreže oglašavanja na portalima za zapošljavanje, Facebook stranici, displejima u autobusima te kroz oglašavanje na autobusnim stajalištima. Tako je pet vozača trenutačno u fazi prekvalifikacije, odnosno polaganja D kategorije, dok prve strane radnike naš javni gradski prijevoznik očekuje krajem veljače ove godine. Sedam djelatnika već je završilo prekvalifikaciju te rade kao vozači.

No, kako ni sve dosad poduzeto nije dostatno, raspisan je natječaj za posredovanje u zapošljavanju stranaca te će se putem agencije za posredovanje zaposliti dvadeset novi vozača. Prvih deset vozača očekuje se početkom ožujka, dok će ostalih deset s radom početi krajem ožujka i u travnju ove godine.

S poštovanjem, Gradska uprava.

Poštovani,

kako sam i pretpostavio,odgovor nisam dobio.Samo ste ponovili činjenice iz mog pitanja.Naravno,da Autotrolej mora poštovati zakon i dati vozačima zasluženi odmor.Pitanje bez odgovora je zašto se vozačima ne povećaju plaće, prateći zakon ponude i potražnje radne snage.Ne zanima me odgovor da su povećane i nabrajanje neoporezivih dodataka koji su dani u nedavnom razdoblju.To očito nije dovoljno, kad ljudi odlaze masovno u druge tvrtke. Zadaća vlasti je da građanima koji ju financiraju,pruži odgovarajući komunalni standard. Vi to ne činite.

Odgovorite