stajalište autotroleja u manzonijevoj uluci je van svake pameti!ta je ulica ionako opterećena prometom,i na tom stajalištu nekoliko linija ima autobusnu stanicu.to je jedan od generatora gužve na brajdi,koja se kasnije prenese na cijeli grad…postoji aut. stajalište kod “indeksa”,treba njega koristiti…hvala!

tetrapac / 23.12.2012.

2112 se ocekuje pustanje u promet rotora na zelj. stanici koji ce omoguciti lijevo skretanje iz Kresimirove u N. Tesle. a sto ce opet dokinuti potrebu za ovim danasnjim lijevim skrertanjem i semaforom iz Kresimirove u Manzonijevu, cime ce Manzonijeva postati pristojna ulica, a cijela Brajda, dodavanjem rotora Potok, (mozda i elektroprimorje) sasvim ugodan i prohodan kvart
Strpimo se jos malo …

Poštovani,

jedna od glavnih gradskih ulica, Manzzonijeva ulica, u prometnoj mreži grada, a time i mreži linija javnog prijevoza predstavlja poveznicu između centra grada i njegovog zaleđa. Uz mnogo pratećih sadržaja koji privlače građane u okruženju ulice, upravo ih javni prijevoz čini dostupnijima. U Manzzonijevoj ulici nalazi se stajalište 5 lokalnih linija, a u Krešimirovoj kod Indeksa dodatnih 8 lokalnih linija. Izmještanje i njihova koncentracija na stajalište Indeks zbog skučenih prostorno prometnih mogućnosti navedene pozicije nije moguće.

Opredjeljenje je Grada Rijeke i KD Autotrolej da je upravo razvoj javnog gradskog prijevoza jedino ispravan i opravdan put koji može umanjiti teškoće velikog broja individualnih-osobnih vozila, a time i periodične gužve. Aktivnosti na poboljšanju i razvoju u svim segmentima, javni prijevoza treba postati osnovni element u rješavanju prometnih zagušenja u našem gradu. Nedostatak prometne infrastrukture u središtu grada upravo daje za pravo da je samo povećanjem ponude i poboljšanjem kvalitete, javni prijevoz može postati okosnica i dominantan način prijevoza u gradu i na taj način umanjiti potrebe za individualnim prijevozom čime se direktno utječe na smanjenje prometnih gužvi i zakrčenosti ulica prometom.
Upravo iz tih razlog KD Autotrolej pristupa realizaciji niz novih tehnoloških novina koje trebaju utjecati na atraktivnost i podizanje kvalitete javnog prijevoza. U tijeku su pripreme za realizaciju i uvođenja novog sustava naplate, uređenje i stavljanju u funkciju prometnog centra u cilju nadzora u realizaciji prijevozne usluge.

Drugim riječima, ukoliko kvalitetnom uslugom Autotroleja povećamo broj korisnika javnog gradskoga prijevoza, onda možemo očekivati i manji broj osobnih automobila u gradskom središtu i manje gužve i zastoje.

S poštovanjem,
Gradska uprava

Da se razumijemo …U Manzonijevoj učici nisu problem autobusi, i svi oni iz grada, nego svi oni sa zapada kojima je ovo gotvo jedina mogucnost da dodju do V.C.E., Prvog maja, ili F.Lagvardija. Ovo je dakle konkretan problem koji se moze rijesiti otvaranjem lijevog skretanja na zelj. stanici iz Kresimirove u N. Tesla, nadam se rotorom, nakon cega mozete slobodno ukinut ovaj semafor u Trpimirovoj za Manzonijevuj. Zasto to ne napravite … ne razumijem. Objasnite

ugodno za oko,nadam se i zbilji….ipak ostajem pri svom stavu da aut.stajalište u manzonijevoj koći promet,jer nema ugibališta,a velika je frekvencija putnika….

Drago mi je da vam se svidja, ali mi nije drago sto ste skeptici glede ovog rotora. Pa lakse je postaviti rotor tamo i ukinuti semafor vamo, nego trpiti ovu bezizlaznu situaciju … sado mazo
Osobno mislim da se rusenjem jednog reda zgrada u Manzonijevoj za postavljanje jos jednog voznog traka ili pomicanjem stanice blize Indexu nebi puno dobilo, pa sam se odmah okrenuo cjelovitijem rjesenju boljeg iskoristavanja Tesline, i Camberijeve, za sva vremena.
Problema dakle ima …Cak i gradska uprava priznaje da problema ima, ali ” u nedostatku infrastrukture ” priznaje da, za razliku od mene, rjesenja ipak nema… ni komentar se nisu udostoili ostaviti.
Koji objekti ? Podvoznjaci, nadvoznjaci, lebdeci tuneli ? Nakraju ce ispasti da su ti infrastrukturni objekti upravo rotori Potok i Zelj. stanica na koje cemo morat cekat, kako sam vec predvidio u svojim prorocanstvima, sljedecih stotinu godina.
Dabogda to bilo tako i dabogda se ja prevario, glede vremenskog odmaka

Eh… kad bi se u ovoj drzavi radilo ono sto je pametno.. a ne ono sto kaze “struka”, birokracija i politika … Zdravax-ovi rotori bi vec odavno postojali a Svicarci bi trazili da se pripoje Hrvatskoj pa da zajdno sa njom budu predvodnica standardu o kojem bi Evropska unija mogla samo sanjati 🙂
Ali ko sta pametne pita… plivaj dalje i ne talasaj :)))

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedendan, dobar ti dan :)))

Ponosan sam sto zivim u Rijeci koja je kao grad u mnogim stvarima daleko ispred drugih u Hrvatskoj ali kad je promet u pitanju kao da smo ostali u kamenom dobu.. ali po meni (iako to nisam uspio nigdje potvrdit) problem je u tome sto smo pred jedno 10-20 godina kad su neki pocinjali sa “rotorizacijom” mi smo poceli sa semaforizacijom i to jednom od najmodernijh u evropi a sigurno najnaprednijih u Hrvatskoj…u medjuvremenu pokazalo se da ni najpametnija semaforizacija (koja prati promet i prilagodjava se tom prometu) nije dorasla “rotorima”.. ali kad si vec upucao toliki novac u infrastrukturu semafora i u informatizaciju istih i koji jos nije do dana danasnjeg do kraja u funkciji kako je planom predvidjeno.. Reci mi ko ima “mud.” da kaze da je taj nezavresni projekt promasaj ..da cemo sve to ili pola od toga baciti u more i krenuti ispocetka… NITKO ko je zaduzen za promet i koji je taj plan radio!!!
Ovi nasi rijecki prometni strucnjaci me podsjecaju na kockare… sve vise i vise gube ali i dalje igraju nadajuci se da ce se kocka konacno okrenuti na njihovu stranu…Nikako da priznaju poraz i odustanu od kocke i okrenu se postenom radu… 🙁

hm … a sa kojeg si ti planeta rodjace a …? Kako to da nisam znao za tebe do sad ?

samo … lako se njima kockat sa tudjim novcima sa poznatim kartama … DO SAD !
Prijatelju, imam osjecaj da vise nista nije isto … OD SAD.
Uspostavljena je NOVA ISTINA. Rijeka ima nekoliko posebnih svjedoka da su semafori pusiona …

Procito sam ponovno komentar gradske uprave, koji upucuje na gradski promet za izbjegavanje nerjesive guzve.
Slazem se, to je ok ako iscrpimo sve moguce opcije. Koristiti, placati i tako razvijati javni gradski prijevoz umjesto stranih naftnih kompanija je cin osvjestenog lokalpatriotizma bez premca, sa dalekoseznim posljedicama po svim pitanjima ( drstvenim, ekoloskim, zdrastvenim) vezanim za dobrobit svih gradjana svakog grada, ali …
Ovo je tema dostojna novog pisma Artemis direktoru Autotroleja. Deset SOLO autobusa na plin, i novi beskontaktni registratori koji uopce nisu revolucionarni kako sam se nadao i kako je najavljivano, nemogu biti dodatna motivacija ljudima da se ostave auta.
Zato … dok se Artemis ne javi direktoru Autotroleja i ovaj ne uvede barem realnu naplatu po prijedjenim stanicama odnosno kilometrima, vratimo se rotorima, i neiskoristenim, nazalost ili na srecu, rezervnim rotorskim rjesenjima… 🙂

gdje je i sto hrvatska (barem oni koji je vode, politicki i birokratski) misli o pametnima moze se izviditi i iz clanka na sljedecem linku:

http://www.rep.hr/vijesti/poduzetnistvo/intervju-mate-rimac-tesko-je-naci-investitora-koji-dijeli-nasu-viziju/5370/

A sto se tice javnog prijevoza… postoji jednostavna matematika protiv koje se nemoze a ona kaze: ako je karta za javni prijevoz skuplja ili priblizno ista kao sto kosta prijevoz automobilom srednje klase sa svim troskovima ukljucujuci amortizaciju (i to za 1 osobu), javni prijevoz nece sazivjeti ma koliko bi to vlasti i autotrolej zeljeli :((
Drugim rijecima guzve se nece smanjiti, semafori su pusiona, i “rotoizacija” je jedino dugorocno rijesenje… sve ostalo je prebacivanje iz supljega u prazno ..sto isto nebi bilo toliko vazno.. kad nebi, svi mi to placali direktno ili indirektno iz nasih dzepova… 🙁

zdravax… zaboravi sam ti odgovoriti.. nazalost nisam sa ove planete ili sam ipak sa nje ..samo nikako da se prilagodim jer sa malo njih mogu argumentirano govoriti/pisati … jer na moja su pitanja/prijedloge odgovori da tako kaze zakon..struka … doktori i magistri… ali se sve to kosi sa zdravim razumom i pravdom.. nazalost ljudi brkaju pravo i zakone sa PRAVDOM te “struku” i “znaje” sa ZDRAVIM RAZUMOM I LOGIKOM..

Uf … lako se bilo “svadjati” se sa neistomisljenicima, ali parirati istomisljenicima … e to je tek prava stvar … kontrolirana fisija … cjepanje atoma u kuhinjskim uvjetima … rusenje predrasuda i dogmatskih razlika … cista oslobadjajuca spoznajna energija … sta jos ? Aha … ocekivana i davno zapecacena preporucena posiljka … hm … ova mi je dobra. Uopce se nebi cudio ako bi sutra na zeljeznickoj stanici Vidio policijske geodete kako premjeravaju ono T raskrizje.
Eden dan da si zena, ostavio bi Artemisu zbog tebe … ionako mi se ne javlja … pravi se vazna … a mozda sam je vec negdje i sreo pa je nisam prepozno … pa nije ni ona mene … bz znaci bez veze
Vidim da si skroman i samozatajan za razliku od mene … nadam se da mi neces zamjeriti sto sam ove tvoje komentare objavio kao moje misljenje 🙂

… a upravo je stigla i preporucena posiljka … sa suda … davno zapecacena

Nisam vidio policajce, ali sam zato docekao postara …. postaricu

Odgovorite