Nastavno na tužibabu
https://www.mojarijeka.hr/korisnik/mikimiso/tuzibaba/bazeni-kantrida/

Vidim kako ne odgovarate na komentare pa da postavim onda novu tužibabu.
Dakle, poštovana Gradska upravo, da li se može doznati točno kakvi su planovi za suzbijanje vandalizma na bazenskom kompleksu (u međuvremenu je razbijen i umivaonik kod muških tuševa) , jer očito je to najveći problem, i kad se planira točno obnova tuševa.
Zanima me kako su došli do broja od 292.000 korisnika, na kojima im čestitam jer je doista impozantna brojka. Te da li su radili kakva ispitivanja zadovoljstva tih korisnika? Ako da, ako možete onda doznati na koji način?

mikimiso / 25.11.2019.

Poštovani,

slažemo se da je vandalizam veliki problem te smo već ranije kontaktirali i upozorili sportske udruge, korisnike Bazena Kantrida, da su voditelji, odnosno treneri dužni dočekati svoju grupu na recepciji, biti s njom tijekom cijelog korištenja te je ispratiti po okončanju korištenja do recepcije. Djelatnici Rijeka sporta također imaju obvezu obilaženja i kontroliranja prostorija, ali zbog velike kvadrature samog objekta i poštivanja privatnosti korisnika, vandalizam je nemoguće u potpunosti spriječiti.

Kao što je već spomenuto u odgovoru na tužibabu od 21.10.2019. godine, za obnovu tuševa potrebna je veća intervencija te se to planira učiniti u razdoblju kada se objekt najmanje koristi.
Na svim objektima kojima upravlja Rijeka sport d.o.o., pa tako i na Bazenima Kantrida, aktivno se na dnevnoj, mjesečnoj i godišnjoj bazi prati broj ulazaka korisnika, a njih je u 2018. godini evidentirano 292.415. Formalna ispitivanja zadovoljstva do sada nisu rađena, već se za to koriste različiti komunikacijski kanali poput facebooka, e-mail-a, telefona i razgovora sa korisnicima na samom objektu.

S poštovanjem,
Gradska uprava

Odgovorite