Poštovani,

unatrag nekoliko tjedana primijetio sam nekoliko stvari pa Vas molim za odgovor. Radi lakšeg odgovaranja pitanja ću numerirati.

1. Zbog čega Autotrolej polaske koji su upitni da će biti ostvareni (jutarnji za Garažu) zbog objektivne situacije, ne izbaci iz voznog reda ili ih ne označi drugom bojom ili zvjezdicom, tako da putnici znaju da vožnja nije sigurna. Jer ovako dolazi do neugodnih situacija zbog nepojavljivanja autobusa, naročito za putnike koji negdje moraju stići u dogovoreno vrijeme?

2. Također u zadnje vrijeme primjećujem da su autobusi izvana izrazito prljavi. Koji je razlog tome, jer je nečistoća limarije i stakala vrlo očita?

3. Mogu li se reklame kvalitetnije postaviti da ne ometaju u većoj mjeri pogled iz autobusa, jer kad je nečistoća između reklame i stakla, tada je vidljivost iz autobusa još slabija?

4. Display. Primjetno je da s njima nešto ne štima u zadnje vrijeme, ali se isto tako vidi da se uopće ne održavaju i da ih polako zamjenjuju tabele. Da li se što kani mijenjati po tom pitanju, odnosno hoće li se pokrenuti proces servisiranja i popravljanja tih uređaja?

5. Ostajem na temi displeya i tabela. Vidio sam u nekolicini slučajeva unutar istog dana da autobus vozi u jednom smjeru, a ima krivo okrenut display. Time se u zabludu dovode putnici koji Rijeku ne poznaju. Mislim da je displey, odnosno tabela u starim autobusima vrlo bitna stvar, jer ljudi moraju točno znati kamo autobus ide i da nije ok da se tome ne obraća pažnja od strane vozača. Postoji li pravilnik koji regulira taj dio, odnosno da vozač mora jasno signalizirati u kojem smjeru se kreće?

6. Postoji li mogućnost da se okretanje displeya poveže s vozačkim kompjuterom tako da kompjuter mijenja display, da se ne događaju stvari s krivim signaliziranjem kretanja, što su u zadnje vrijeme česta pojava, a što primjerice nećete vidjeti u Zagrebu ili nekom drugom gradu, kao ni pokvarene displaye?

Stavio sam sve u jednu temu jer je sve povezano pa da ne otvaram svaku zasebno. Molim odgovor na svaku od točaka. Zahvaljujem.

Bet26 / 12.01.2019.

Poštovani,
u Komunalnom društvu Autotrolej navode da su autobusi koji s rubnih okretišta po završetku rada dolaze u garažu označeni slovom „G“ , uz napomenu kako prometuju po trasi linije do najbližeg stajališta prije ulaska u garažu. Nadalje, što se tiče čistoće autobusa, nažalost, došlo je do većeg kvara na automatskoj praonici, zbog čega se trenutačno ne može koristiti. Radi se na otklanjanju kvara, što bi trebalo biti dovršeno do 25 siječnja ove godine.
Što se reklama tiče, one se rade od perforirane folije koja ne onemogućava pogled, no, s tim u vezi KD Autotrolej će dodatno upozoriti ugovornog partnera.
Autotrolej maksimalno polaže pažnju na održavanje displeja i označavanje autobusa. Trenutačno je u kvaru manji broj uređaja, što se rješava s poslovnim partnerima. U svakom slučaju u cilju informiranosti korisnika javnog gradskog prijevoza, radi se na tome da se taj sustav osposobi u najkraćem mogućem roku. Svakako valja naglasiti kako je u tijeku izrada tehničkog rješenja za postavljanje displeya preko računala vozača, što će omogućiti brzu reakciju i na taj način će se riješiti i ovaj problem.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Poštovani,

moje prvo pitanje nije išlo u tom smjeru. Krivo ste me shvatili. Referiram se na situacije kada autobusi koji trebaju u jutarnjim satima ići za Garažu s rubnih okretišta se uopće ne pojave, odnosno taj autobus ni ne krene s rubnog okretišta, jer nije toga dana ni izašao ujutro, zbog nedostatka vozača ili autobusa. To pitam, zašto ukoliko se zna da su ti polasci zbog trenutne situacije u firmi pod upitnikom, zašto ih se drugačije i ne označi u voznim redovima, odnosno da se stavi oznaka da taj polazak možda i neće krenuti?

Vezano za reklame, znam od čega se izrađuju i da su više-manje standardizirane, ali bar se može pažnja obratiti da se zalijepe kako treba, tj. da između njih i stakla nema vlage ili zraka i da su stakla čista, jer time bi se kroz reklamu OK vidjelo, iako se mnogi žale da ako preblizu gledaju da imaju glavobolju.

Vezano za display, nadam se da će to tehničko rješenje zaživjeti, jer se gotovo svaki dan može vidjeti da neki vozači iz nekog razloga nisu po tom pitanju savjesni. Primjerice od danas 11 Garići, a autobus ide s Kozale u smjeru grada, Drenova u smjeru grada, a autobus ide na Jelačić itd.

Što se tiče ispravnosti, nadam se da će se intenzitet popravaka povećati jer svakodnevno se može vidjeti u prometu autobuse koji ili nemaju display (a imali su ga), ili im nije u potpunosti ispravan. Naravno, još uvijek je već broj onih koji rade, ali bi se trebalo težiti da se svi stave u funkciju, jer i taj segment je bitan, jer pokazuje intenzitet održavanja autobusa.

Odgovorite