Još u četvrtom mjesecu sam poslao mail Čistoći nakon što sam telefonski dobio mail i osobu odgovornu za navedeni problem.
Naime, ne želim ulaziti u točne detalje, no ispred moje zgrade postoji metalni kontejneri koji su relativno novi, međutim postoji problem da kada se jedan od njih otvori, da se gotovo uvijek zaglavi i potrebno je veliku fizičku silu upotrijebiti da se zatvori (inače se noogom otvara). Uzrok je u jednom graničniku koji bi trebalo samo malo saviti. Kako se bližilo ljeto, a po ljeti kontejneri smrde ako nisu zatvoreni pokušao sam se zainteresirati i potražiti osobu kojoj bi mogao ispričati problem.
Nakon nekoliko telefonskih prespajanja dobio sam osobu koja zna tko je odgovoran, to je Alen Bašić iz Čistoće, gospođa na telefonu mi dala i mail te preporučila da mu pošaljem i sliku kontejnera. Kako kontejner na sebi ima grafit “Dodo”, lako ga je prepoznati uz to što je jedini uvijek otvoren.

Međutim, mail poslan na 4 adrese, od mjesnog odbora do alen.basic@cistoca-ri.hr, cistoca.rijeka@cistoca-ri.hr
nitko nije odgovorio niti je napravljeno išta.

Mjesnom odboru Škurinjska draga prije više od mjesec dana sam poslao i mail pritužbe kako su nam oko parkova grmovi koji blokiraju pola stepenica, koji već 2g nisu rezani na što sam dobio odgovor da je proslijeđeno u Čistoću. (dan danas sve isto)

Nekoć je Čistoća a prije Parkovi uz šišanje trave usput rezala grmove, malo rezala i stabla…

Ta tvrtka jako loše obavlja sve poslove, njezini djelatnici su užasno neljubazni (telefonski pogotovo) te mogu primjetiti kako su u brojnim parkovima diljem grada parkovi prepuni neobrezanih grmova a trava je u nekim granicama normale.

Zašto grad dozvoljava ovakvo poslovanje svoje tvrtke?

U drugim gradovima zapošljavaju se sezonski radnici preko burze upravo za ovakve poslove, oni koji su dugo godina nezaposleni i na burzi. Rezanje grmova ne zahtjeva puno napora a ili nedostaje radnika ili ti radnici nisu učinkoviti.

sumo-borac / 23.06.2013.

Poštovani,

Na vašu reklamaciju, upućenu 21. travnja, u kojoj ste naveli problem sa zatvaranjem kontejnera, pristupilo se odmah riješavanju kvara. Nažalost, očito se problem sa zatvaranjem ubrzo nakon popravka opet pojavio budući da se poklopac kontejnera još uvijek teško zatvara. Kvar na spornom kontejneru bit će odmah uklonjen te se ispričavamo što se problem sa zatvaranjem poklopca ponovio.Također, što se tiče smrada iz kontejnera, bitno je napomenuti da se smeće mora odlagati u zatvorenoj najlon vreći, a ne rasuto, kako bi se spriječilo širenje smrada od truljenja hrane koje je na većim temperaturama puno brže.

Nadalje, grmovi i stabla se orezuju u sezoni rezanja tj. u rano proljeće i kasnu jesen, kada je to optimalno za biljke. Tijekom prve košnje radnici se ne zaustavljaju na orezivanju, kako bi se ona obavila u što kraćem vremenu. Redovno orezivanje će se nastaviti u sklopu druge i treće košnje gdje bude situacija na terenu to zahtjevala. Radovi orezivanja, uklanjanja suhog i sadnje novih biljaka se rade prema programu i dogovoru s Gradom-Odjelom gradske uprave za komunalni sustav, kada sezona košnje završi. Naravno, ako je situacija sa preraslim grmovima alarmantna orezivati će se i van sezone, prema nalogu nadzornih inženjera iz spomenutog Odjela.

Zahvaljujemo na razumijevanju.

Srdačan pozdrav.
KD Čistoća

Odgovorite