Evo par pitanja za naše komunalno društvo Autotrolej,a vezano na tužibabu http://www.mojarijeka.hr/korisnik/DT/tuzibaba/city-card/
1.Koliko će trajati testno razdoblje City Carda tj,kada će i drugi korisnici moći napraviti nove kartice?
2.Pošto su došli novi autobusi ,a i u najavi se spominje još istih, ima li u planu Autotrolej postaviti makar u centru grada displeje sa najavom dolazaka autobusa na stanicu? Svi autobusi se prate tako da je to lako izvedljivoako.Ako ne onda neka app ili preko njihovih stranica da se može pratiti?
Poslao sam Vaša pitanja.
Poštovani uredniče,koliko treba proći vremena da se netko udostoji odgovori na postavljena pitanja! Još malo počinju godišnji,možda do onda Kikica tj, Specijalist za odnose s javnošću. Kristina Prijić, prof. TeL: +385 (51) 311-559; Fax: +385 (51) 330-330 odgovori na postavljena pitanja?
Inače imam odgovor Gradonačelnika kada bi to trebalo sve skupa krenuti u uporabu,ali čisto sumnjam da međusobno komuniciraju,jer svatko daje svoje odgovore!
Kada stigne službeni odgovor stavit ću copy – paste od Gradonačelnika i naravno od Rijeka Prometa pa zaključite tko govori istinu!
Naravno sve se odnosi za e-Ticeting tj,za Rijeka City Card!
i ovdije svi na godisnjem ili bolovanju !?!?
Koliko treba proći vremena da se dobije odgovor?Posto smo uspjeli dobiti odgovor preko portala za prvo pitanje ,fali odgovor na drugo pitanje!Proslo je jako puno da!mozda rade app pa nas iznenade ,ali čisto sumnjam!Ali još ništa službeno,Čekamo
@urednice,može li neka požurnica ili šta već ali odgovora nema od 22.05.
Hvala
@Buby Poslao sam požurnicu.
Prošlo je i 20 radnih dana ali odgovora nigdje.Stvarno nije ok!
Mislim od od zadnje vaše požurnice,a da se ne govori kada je pitanje postavljeno(22.05.2013.god)
Kao što vidite, na neka pitanja odgovor stigne u roku od nekoliko sati, a za neka to traje znatno duže. Ovisi o tome s koliko strana se odgovor pribavlja.
Prošlo je i četiri mjeseca od postavljenih pitanja,a odgovora nema.Šta su pitanja tako strašna i teška za odgovor?
Prošlo je i 6 mjeseci na postavljeno pitanje,a odgovora nema!!!!!!!!
Šta da se ponovno postavi pitanje?
Netreba ! Evo ja cu Vam odgovoriti ono sto grad 6 mjeseci nemoze
IMA
Grad zaista ima namjeru postaviti displeje sa najavom dolazaka autobusa na stanicu … i to ne samo u centru grada kao sto ste Vi to trazili, nego na svim stanicama Autotroleja sa cime bi vjerujem svi bili zadovoljeni.
u kojoj godini 2018,ako znamo koliko traje projekt City Card,i naravno još nije u funkciji!
Ako Bog da … a mozda i prije. Ovisi o mnogo faktora koji su vec uglavnom detektirani i samo se trebaju posloziti .
Tako naprimjer treba osigurati kvalitetno napajanje pojedinacnih displeja elektricnom energijom iz obnovljivih izvora odnosno solarnih celija, kao i daljinsku dojavu cjelog sistema…za koje su u ministarstvu prometa i veza zatrazene frekfencije na koje se vec godinama ceka, jer su sve otkupili mobilni operateri pa nema vise mjesta.
Pokusava se dobiti pojedine operatere da ustupe neiskoristene frekfencije ali kao sto znate to je dugotrajan i slozen proces o kojem ce nas redovito izvjestavati putem medija …i na vrijeme , kako bi se i mi postepeno navikavali na ove tehnoloske novitete koji ce sigurno pridonijeti boljoj informiranosti korisnika usluga Autotroleja … na svim njegovim stajalistima
Poštovani,
što se tiče gradske kartice, o tome smo u rujnu odgovarali na ovom mjestu. Naime, tijekom ljetnog testnog perioda od kada kartice koriste umirovljenici, uočeni su određeni nedostaci u sustavu. Zato je odlučeno da se zbog kvalitete koja mora biti zadovoljena kada kartice počnu koristiti i ostali građani, ovi nedostaci moraju ispraviti. U ovom trenutku ne možemo precizno definirati rok, odnosno datum kada će gradske kartice zaista zaživjeti, s obzirom na zahtjevne softwerske i tehničke detalje. No, stručne službe Grada kao i gradskih komunalnih poduzeća, u kontaktu su s predstavnicima tvrtki koje su sustav razvile i intenzivno se radi na otklanjanju uočenih problema.
Vjerujemo da ćete se složiti s nama kako na sustav ne možemo prijeći dok on nije postavljen tako da omogući kvalitetnu uslugu korištenja javnog prijevoza, parkinga i ostaloga.
S obzirom na to, kad budemo mogli precizno odrediti datum cjelokupne realizacije projekta, svakako ćemo građane o tome obavijestiti.
Vezano uz Vaše drugo pitanje, KD Autotrolej će u idućoj godini pristupiti realizaciji projekta postavljanja info displaya s najavom dolaska autobusa na stajališta u centru Rijeke. Projektom će biti obuhvaćeno deset stajališta, a o početku njegove realizacije, kao i svim detaljima, građani će biti detaljno obaviješteni putem medija.