Stovani…
Opce poznata stvar je ta da je zbog dvjestotinjak metara jednosmjernog djela ulice Joze Vlahovica Rijeka, u ona davna vremena ostala bez jedinog alternativnog pravca prema zapadnom djelu grada. Ne samo da nema koridora kroz Treci maj nego je ukinut i taj obilazak. Vjerojatno zbog parkiranja…sta ja znam. E sad…Torpeda vise nema … mislim da se sprema suhi vez za brodice…znaci nema ni potrebe za ulicnim parkinzima…osim u Liburnijskoj naravno. Ali ima potrebe za izvlacenjem iz tog slijepog crijeva prema zapadu…sta se ceka? Nemogu vjerovat da se u ovakvom gradu ne koristi ta mogucnost. Nemozemo radit siroke ceste, ali mozemo planirat vise uzih, cak i postojecih, te uz preregulaciju raskrsca, u kruzne tokove, gdje god se to moze, povecat propusnost gradskih ulica.
Otvara se zapadni centar, treba zaobic tu guzvu iako je cesta tamo prosirena ali i dodatno istraumatizirana semaforima.. Lijepi pozdrav.
Stize satelitska snimkica

zdravax@gmail.com / 20.08.2012.

Ovaj pravac bi dobro doso svima onima kojima je Liburnijska pre opasna…prvenstveno sporim skuterima, biciklistima …

Zvonimirova….liburnijska ce imati traku samo za takve….

Poštovani,

Vaše razmišljanje o mogućnostima prometnog rješenja i vođenja Ulice Jože Vlahovića svakako je zanimljivo, no ipak se treba zapitati da li je ovog trenutka takvo rješenje i neophodno. Iako postojeće rješenje ove ulice ne mora zadovoljavati, činjenica je da je postojeća regulacija proizašla iz više razloga (geometrije prometnog spoja s Liburnijskom ulicom, izbjegavanja prometno rizičnih radnji, pogotovo presijecanja prometnih trakova, potrebom za parkirnim mjestima i dr.). Dovođenje u vezu kapaciteta ove ulice s kapacitetima Liburnijske i Zvonimirove ulice, a u kontekstu budućeg rada Zapadnog trgovačkog centra, nije opravdano jer, kako ste i sami primijetili, Zvonimirova ulica rekonstruirana je ne samo izgradnjom traka za lijeve skretače, već je i uspostavljeno i cjelovito prometno rješenje koje omogućuje korektan prometni pristup stambenoj zoni uz Čurbegovu ulicu, vozilima korisnika Zapadnog trgovačkog centra koje se usmjerava u garažu kao i vozilima opskrbe. Štoviše, ukoliko se pribojavate gužvi oko ZTC-a, tada će skretanje u Vlahovićevu iz Liburnijske ulice svakako pomoći da tu gužvu zaobiđete!

Ono što doista nije sporno odnosi se na potrebu rekonstrukcije Vlahovićeve ulice ali se ona mora sagledati i rješavati u kontekstu rekonstrukcije cjelokupnog područja uz ulicu Milutina Barača, te u kontekstu izgradnje ceste D-403 kojom će Baračeva biti povezana na prometni sustav šireg gradskog područja. Držimo da Vam je poznato kako trasa navedene ceste, koja se odvaja iz čvora Škurinje, poprečno povezuje područje između Baračeve i Zvonimirove ulice na dva mjesta: na samu Baračevu (neposredno istočno do željezničke remize) te na Zvonimirovu ulicu u raskrižju kod Novog lista. Upravo o realizaciji opisanih prioriteta ovisit će i daljnje prostorno-prometno rješavanje ulice Jože Vlahovića.

Gledano isključivo s tehničke strane, za preregulaciju dijela ulice Jože Vlahovića iz jednosmjernog u dvosmjerni tok morali bi se osigurati osnovni prometni uvjeti, što nije moguće bez veće rekonstrukcije. Osnovni je problem što na dijelu navedene prometnice gdje se nalazi škola nema nikakvog nogostupa tako da se pješaci doslovce kreću kolnikom, što s obzirom na trenutnu situaciju predstavlja nešto manju opasnost nego da je ulica dvosmjerna. Izgradnja kolnika odnosno rekonstrukcija podrazumijeva prethodnu projektnu i imovinsko-pravnu pripremu, iz čega proizlazi da se preregulacija ne može provesti kao jednostavan zahvat.

S poštovanjem,
Gradska uprava

Zahvaljujem na iscrpnom odgovoru koji isto tako upucuje i opravdava postavljanje rotora u Liburnijskoj kako sam predvidio. On bi dakle na opce zadovoljstvo, potouno rjesio spoj dvosmjerne J Vlahovica na tu stranu, sto je vjerujem veci problem od situacije sa plocnicima i problemima oko skole koje ste naveli.
To ipak govori da na ovu ulicu niste zaboravili, Samo se cudim da jos niste dali prioritet ovom najjednostavnijem izlasku Baraceve na tu stranu. Cini mi se ipak, da bi uz manje radove oko skole kako ste naveli, bez zadiranja u imovinsko pravne odnose …nevezano o mogucnosti postavljanja nove trase…ovu u cjelosti dvosmjernu ulicu… sa dvotracnom Liburnijskom… i pripadajucim rotorom… trebalo …vrlo brzo … staviti u funkciju.
Dakle osigurati alternativu i rasterecenje Zvonimirovoj, ali i M. Baraca u oba pravca…Istok … i zapad … sto je … nevezano za D 403 , i sjevernog pravca, te rjesenja oko M Curbeka i ZTCai, u gradu Rijeci, blago receno, od STRATESKOG interesa
Jos jednom se zahvaljujem na pozivu, na kojeg cu se sa zadovoljstvom odazvati…samo da kompletiram sve u vezi Liburnijske, (v. bratonje, Rotor J vlahovica, jer je stvar kao sto znate, vrlo cjelovita, i treba nam malo vremena…znaci ovih dana. Srdacan pozdrav

…treba stvarno paziti na svaku rjec. Joze Vlahovica ne prazni samo Baracevu na zapad, nego kako sam rekao i na sjever…preko krnjeva , kako nisam rekao, a sto sam podrazumjevao. Dakle jos jedan razlog za kruzni tok i onamo…super. D 403 nije alternacija svima onima koji iz zapadnog djela Baraceve zele na , Krnjevo, Zamet i Kantridu…hm … znam da ima spoj na Novi list, ali … cuo sam da ce bit vezana i na ztc, sto znaci da bi se onuda noglo izac jedno raskrizje blize…na Turnic, pa onda po zvonimirovoj, na krnjevo… a to je onda isto kao preko Vlahoviceve na Krnjevo…
Bilo kako bilo , J. Vlahovica treba biti u cjelosti dvosmjerna…sto prije. Proci cu i ja malo onuda da vidim sto treba. Pozdrav svima kojima je interesantna ova tema… znaci nikome ..jer osim mene… nikoga nema…. nevjerojatno. Nije valjda nekog sram sto je godinama taqko…pa dobro …niko nece odgovarat . Opasan je stvarno onaj izlaz` na Liburnijsku, pogotovo u one sate. I ja bi se dvoumio pustiti sav promet u ovoj situaciji…ali…kada bi ndakloe ovdje postavili Rotor…..Eeeee….onda se sve mjenja … sve dobiva novi, savrseniji smisao . Sutra cu ga nacrtat

Upravo sam obiso doticnu ulicu…nije strasno…jedino onaj zid na prvom zavoju (odozdo) … malo se nagnuo, i obraso u brsljan, pa se ulica cini uza no sto je.. bilo bi ga dobro srusit…to izgleda jezivo. sjevernu stranu samo treba ocistit od izraslina, i povuc zutu liniju da se zna da je to cesta. I onu kucicu uz prugu, preselit na Kubu.
Na cijeloj trasi te ulice predlazem trotoar samo s juzne strane. Neznam zakonske propise ali mislim da je to moguce. Ako nije , mjenjajmo propise, jer… Ovo je Rijeka, a za Rijeku, propis novi jedan. Ako slucajno u propisu nema obaveze postavljanja trotoara, vec se trotoar odnosno cesta moze odjeliti linijom, nevidim razloga da se Vlahoviceva ne pusti u dvosmjerni promet cjelom svojom duzinom zajedno sa Dvotracnom Liburnijskom i pripadajucim rotorom Neznam zakonsku regulativu, ali mislim da bi jedan trotoar bio sasvim dovoljan. Cak mi se cini da ga zakonski ne treba ni postavljat, vec je dovoljna zuta linija, a to stoga sto ga sada nigdje nema…niti tamo gdje je cesta dvosmjerna, niti tamo gdje je jednosmjerna. A nema ni zute linije…anarhija javi se !
A bilo bi ga dobro postavit, i rubnjake uz zid sa druge strane…samo neka cesta krene… i autobus neki… mjesta za ugibaliste ima sasvim dovoljno … kod skole.

A za ono “nerazumjevanje” moje aluzije na guzve u Zvonimirovoj koje treba zaobici Jozinom, u OBA smjera, i koju ste lijepo iskoristili da bi se pohvalili rjesenjima oko ZTCa, i meni mladom ispuhali jedra, zaradili ste Tuzibabu…znam vec tocno koju… samo cekam satelitski update Liburnijske iznad ZTC… poz 🙂

I nesto vam steka tamo sa izlazom iz ZTCa … pa kako nece …. garaza od 1000 mjesta ima na dva mjesta ustvari samo jedan SEMAFORIZIRANI ulaz i izlaz .. nisam mogo vjerovat kad sam malo bolje to pogledo … cjelo vrijeme mislim dva … dva semafora dva raskrizja,, dva ulaza izlaza …a kad tamo … samo jeedan, pa kako ste uspjeli to … nevjerojatno … joj, jooj, Znao sam da nesto ne valja sa tim pustim raskrizjima, ali mislim, da je bas tako, to se stvarno nisam nado … hm … dobro … vidjet cu sta se moze napravit … trebaju nam DVA ulaza i DVA izlaza … IMAMO DVA RASKRIZJA … zasyo onda kvragu imamo problema … zbog ulice M. Curbeka ? To nebi trebo bit problem … ajde ne placite smislit cemo nesto …

A ni ona D 404 izgleda nema veze s ovim centrom …. neko me … zaglupio

Odgovorite