E-usluge što uključuje interaktivnu kartu grada, ineraktivni orto-foto, generalni urbanistički plan, pregled prometnih kamera Rijeka prometa ne radi već tjednima.

A uz to, kada rade kamere Rijeka prometa su očajne 4:3 kvalitete. Čak i Volosko ima bolje prometne kamere i prijenos nego Rijeka.

http://www.mojarijeka.hr/e-usluge/
http://www2.rijeka.hr/ip2/
http://www2.rijeka.hr/dof10/
http://www2.rijeka.hr/gup/framesetup.asp
http://rimis.rijeka.hr/webcam/pregled.htm zaglavilo 11.02.2018 08:37:17

Gost16 / 22.02.2018.

Poštovana/i,

Hvala vam lijepa na informaciji. Točno je da linkovi na tri početne mape na toj stranici ne rade.

Ispričavamo se na previdu i propustu. Naime, te su karte ugašene kad je izrađen jedinstveni Geoportal Grada Rijeke.

U dogovoru s tvrtkom koja vodi održavanje portala Moja Rijeka uklonit ćemo bannere s linkovima na prikazane mape i dodati jedinstveni link na Geoportal.

Ostale usluge izuzev školskog informativnog centra – rade.

Ujedno, valja reći da je tijekom prošle godine izrađen novi cjeloviti portal e-usluga Grada Rijeke, dostupan na adresi http://gov.rijeka.hr/ na koji vas upućujemo u kontekstu korištenja e-usluga Grada Rijeke.

Što se tiče prometnih kamera, došlo je do kvara opreme za prijenos uživo video slike sa prometnih kamera na internetske portale Grada Rijeke i Rijeka prometa. Radovi na otklanjanju kvara su u tijeku.

S poštovanjem,
Gradska uprava

Imam dodatna pitanja za Grad, rekli ste da su mape ugašene.

Što onda predstavlja ovaj link http://www3.rijeka.hr/dof10/ ?
A ovaj http://www3.rijeka.hr/ip2/ ?
Pa ovaj treći, http://www3.rijeka.hr/gup1/framesetup.asp ?

Da li postoji jedno mjesto gdje ja kao građanin mogu vidjeti koje su sve e-usluge Grada Rijeke? Otišao sam na link koji ste naveli, http://gov.rijeka.hr/, no ovdje su nekakvi zahtjevi, obrasci, pa eusluge, istaknuto i drugo – ne snalazim se. Vidim tamo i nekakve otvaralice i web kamere, ako dobro razumijem to nisu eusluge.

Kako ovo može biti eUsluga:
http://www.ri-info.net/
Otvaralica
Web kamere
Prometne kamere
i drugo.

Sa Pula.hr:
Korištenjem servisa eUsluge građani mogu brzo i jednostavno uspostaviti komunikaciju sa gradskom upravom, slati zahtjeve, pratiti njihovo rješavanje i preuzimati elektroničke isprave direktno putem Interneta.

Da li Grad Rijeka uopće razumije što su E-usluge?

Hvala na odgovorima.

Poštovani,
prije svega ispričavamo se što i dalje nisu bili uklonjeni svi linkovi na sadržaje koji više nisu aktivni i zahvaljujemo što koristite Portal eUsluga Grada Rijeke i time sudjelujete u procesu njegovog usavršavanja konstruktivnim komentarima i primjedbama.
Stari linkovi uklonjeni su i sada preko njih možete doći direktno na GIS portal Grada Rijeke.
Grad Rijeka nastoji kontinuirano širiti mrežu svojih usluga koje građani mogu koristiti upotrebom Interneta i novih tehnologija. Tako se na portalu mogu pronaći usluge; od vrlo jednostavnih kao što su primjerice informacije o usluzi koju pruža Gradska uprava, preko interaktivnih obrazaca do Informacijskog servisa Grada Rijeke koji zahtijeva autentifikaciju i koji će u skoroj budućnosti biti integriran sa sustavom eGrađani.
Pored spomenutih eUsluga, po principu digitalnih usluga od općeg interesa, odnosno aplikacija koje građanima mogu biti od koristi, generirati dodatnu vrijednost ili su namijenjene podizanju digitalne kulture, na portalu možete pronaći i aplikacije poput ovih koje spominjete.
Tako se npr. igra „Otvaralica“ koristi kod informatičke edukacije ciljanih skupina odnosno umirovljenika, jer se pomoću nje vježba upotreba računalnog miša koja je za njih nova vještina koju trebaju savladati, a igra se pokazala izuzetno dobrom za tu namjenu.
Osim toga, igra je nastala u suradnji s Udrugom darovitih informatičara. Edukativna je, jer poučava o riječkim pojmovima i znamenitostima, pa je interesantna i djeci s kojom smo također organizirali igre natjecanja.
O koristi web kamera za građanstvo vjerujemo da nije potrebno posebno govoriti.
Portal eUsluga je prezentiran na različitim stručnim skupovima, a u Gradskoj knjižnici Rijeka organiziraju se posebni tečajevi za njegovu upotrebu. Do sada nismo zaprimili niti jednu značajniju zamjerku.
Pored ostalog, vezano za eUsluge, pratimo trendove i druge gradove i njihove portale te smo sudjelovali u nekoliko europskih usporednih studija u kojima smo također dobro ocijenjeni. Cilj nam je stalno unaprjeđivanje veze između građana i gradske uprave, korištenjem informacijsko-komunikacijskih tehnologija.
Nadamo se da smo Vam odgovorili na upit, a Vaše mišljenje nam je izuzetno važno pa cijenimo sve sugestije i prijedloge o unaprjeđenju rada na portalu eUsluga Grada Rijeke.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Odgovorite