Poštovani!
Imam tužibabu na Dječji vrtić More, Rijeka. Naime, tjedan dana su trajali upisi djece u Dječji vrtić. Osim osobnog dolaska i donošenja prijava kao i prošle godine bilo je moguće dijete prijaviti putem elektronskog obrasca Grada Rijeke. Prošle godine sam tako prijavila dijete i nakon sat dva dobila mail tada vrtića Maestral o uspješno dostavljenoj dokumentaciji putem elektronske prijave. Ove godine je dokumentacije značajno više i često sam od ostalih roditelja iz vrtića i mojih prijatelja čula kako nitko ne želi prijaviti dijete elektronski jer to nije sigurno. Kako sam imala pozitivno iskustvo prošle godine tako sam i ove ove godine ponovno prijavila dijete elektronskim obrascom. Od informacijskog servisa Grada Ri sam dobila mail da je obrazac poslan, ali od vrtića ništa. Nazvala sam telefonom sljedeći dan i rekli su da će provjeriti no nitko me nije povratno nazvao niti se itko javljao na brojeve telefona koji su navedeni na internetskoj stranici.Tako da sam osobno otišla provjeriti da li je dokumentacija potpuna.
Svrha ove moje tužibabe je da se od strane svih vrtića posveti više pažnje elektronskim prijavama pa će i gužve i opterećenje djelatnika koji rade na upisima biti manje. Bar danas nije problem napisati tekst za mail koji se samo copy/paste sve je ok ili nedostaje vam xyz.
Od strane Grada bilo bi dobro da se taj informacijski servis Gada Rijeke implementira na e-Građani da bude sve objedinjeno.

Serena / 18.04.2019.

Poštovani,
prema informacijama koje smo dobili iz Dječjeg vrtića More, tijekom zaprimanja upisne dokumentacije djece za nastavak korištenja usluga vrtića redovito su otvoreni zahtjevi pristigli električnom poštom. Ukupno je pristiglo 25 takvih zahtjeva. Na sve pristigle zahtjeve poslan je odgovor, osim na zahtjeve dvaju roditelja koji su osobno došli predati dokumentaciju prije odgovora vrtića. Neki roditelji su dobili odgovor neposredno nakon poslanog zahtjeva, a drugi malo kasnije, što je ovisilo o drugim poslovima vezanim za upise.
Strah roditelja da dijete neće biti upisano nije opravdan, s obzirom na politiku ustanove da sva djeca koja nastavljaju korištenje usluga budu upisana.
Roditeljima djece koji su donijeli dokumentaciju prije odgovora osobno su se ispričali stručni djelatnici vrtića.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Odgovorite