Poštovani,

dužnost mi je napisati – “direktno obavijestiti odgovorne”, kako se ovakve neke “nejasnoće” nikad prije nisu događale …

Da jedan ovako mali, a značajan problem u našem dijelu grada ne bude riješen u tjedan dana, a uredno i na vrijeme je prijavljen – doslovno nikad (ovo je ujedno i pohvala za mnoge djelatnike “Energa” Rijeka …) …

Godinama smo kao Udruga Građana “Staro Škurinje” volontirali za “Energo” (terenske djelatnike “Energa” …) i koga god je to ikad bilo potrebno na čitavom ovom našem području, pa i puno šire …

Od kad je g. Mladen otišao u mirovinu, čini nam se da smo “mi zaboravljeni ovdje” – svi mi i naša mnogobrojna dobra djela …

Dan poslje, od kad smo primjetili da lampa u satu ne svijetli – ostavili smo najprije poruku na “govornom aparatu Energa za u te svrhe”, a 30.06.2023. i ovdje putem ovog “portala” zamolili odgovorne za hitno rješavanje tog našeg bitnog problema …

Gospodo iz “Energa”, mi ovdje i dan danas volontiramo za vas – prilog fotografije spašavanja vaše cijevi od neki dan (problem sa kojim je “Grad” upoznat i na licu mjesta – 07.07.2023. g. u 10:00 sati – veliki i vrlo teški betonski komad “nogostupa” se sam od sebe odlomio i pao na cijev – vrlo opasno ljudi …) …

“Neki Kooperanti” HEP-a su dosta loše i djelomično neozbiljno odradili taj delikatan posao – betoniranje nogostupa nakon ne tako davne postave novih – dodatnih električnih instalacija (a štetu koju su pritom počinili i na našim stubama tijekom tih radova i po drugi put u par godina – sanirali smo tek nedavno i “iz komunalnih prioriteta” – nikog nismo prijavili za sve to … … kao naselje – vrlo smo dobri i susretljivi, a ne zli i inatljivi …) …

I taj nogostup bi također trebalo hitno sanirati na tom jednom dijelu, pa i dobro ga pregledati čitavom dužinom – prilog fotografije …

Molimo vas da se naša suradnja nastavi kao i godinama ranije i putem ovog broja mobitela – 0955090000 – Predsjednik suvlasnika i stanara stambene zgrade Jelićeve 1, Predsjednik Udruge Građana “Staro Škurinje” i Predsjednik “MO” Škurinjska Draga – Miroslav Deković …

Hvala vam svima unaprijed …

S poštovanjem …

Udruga / 02.08.2023.

Poštovani,

uz ispriku zbog kašnjenja s odgovorom obavještavamo Vas kako se, na popravak sata, za koji je zadužena tvrtka Iskratrade d.o.o. s kojom Grad Rijeka ima ugovor, nešto dulje čeka u ljetnim mjesecima. Međutim, odmah je izvršena provjera, kako bi se utvrdilo je li riječ o kvaru na napajanju, ili o kvaru samoga sata te je utvrđeno da je napajanje ispravno.

U tom smislu, ljubazno molimo za strpljenje i razumijevanje.

S poštovanjem,
Gradska uprava.

Odgovorite