Iz bisera prometnih rješenja i znakova u Rijeci, stavljam ovu sliku u prilog.
Sama govori tisuću rijeci.
Smjer ravno je jednosmjerna a desno znak govori da je zabranjeno skretanje.

U rangu ne postavljanja iz Manzonijeve zabrane skretanja lijevo jer “ljudi to znaju pa ne treba znak zabrane” “svjesno idu ravno pa se prestroje lijevo, ne piše da je zabranjeno ali ljudi to znaju”.

Gdje trebaju znakove, gdje se svakodnevno, tj iz minute u minutu stvaraju gužve i nema znaka zabrane, tamo ne stavljaju znakove, štede 200kn koliko bi koštao znak.

Ili najboljeg bisera kojeg sam pročitao na ovom portalu zašto je kod Spara na Turniću sklizak kolnik po kiši da auto se zaustavlja 20m. Benziska je udaljena 500m ali nema veze. Rezervoari su šuplji i stvori se 5L benzina dnevno ispred pješačkih. Čovjek je pitao 2015 pa 2016 opet.
Ovo je odgovor Rijeka prometa objavljen na portalu.

“smanjena prionjivost najčešće nije uzrokovana lošim stanjem završnog sloja, već nečistoćama i tragovima pneumatika na kolniku, a ponajviše prisutnošću masnoća i ostalih kemijskih supstanci ispuštenih iz neispravnih vozila koje odmah po saznanju tretiramo i saniramo u sklopu hitnih intervencija. U konkretnom slučaju takva je mogućnost povećana, zbog blizine benzinske postaje.”

Kolnik se tamo sjaji na kiši koliko je gladak, nije hrapav. A ovakvi i slični odgovori vrijeđaju zdrav razum.

Zašto portal dozvoljava da Rijeka promet daje ovakve nebulozne odgovore i može li urednik kada dobije ovakav odgovor kao gore citirane tražiti da dobiju neki bolji i smisleniji?

Može li Rijeka promet objasniti smisao ovog znaka i kako ga percipiraju građani i turisti?

Gdje vodi glavni smjer, ravno ili desno?

Gost16 / 03.07.2017.

Taj se znak najvjerojatnije odnosi na Ružićevu ulicu tj. zabrana skretanja u prvu desnu ulicu.
I da netko oće skrenuti to bi jako teško izveo.

Poštovani,

Vašu smo tužibabu proslijedili Rijeka prometu, koji sve prijave i pritužbe građana nastoji rješavati u što kraćem roku i pružiti konkretan odgovor. Pravo je svakoga da pojedinim odgovorima Rijeka prometa ne bude zadovoljan, međutim, iz Rijeka prometa ističu da stanje kolnika, osim o kvaliteti i stanju završnog sloja asfalta, zaista ovisi i o količini prometa te onečišćenju koje je njegova neminovna posljedica. Naravno, svi smo svjesni da bi u promet i prometnice trebalo ulagati više, no vjerojatno ste primijetili da su posljednjih nekoliko godina Grad Rijeka i Hrvatske ceste poduzeli niz zahvata na obnovi završnog sloja asfalta na glavnim gradskim prometnicama te će se takvi radovi nastaviti ove i narednih godina.

Što se tiče prometnog znaka u ulici Franje Račkoga, radi se o državnoj cesti D3 koja je u nadležnosti Hrvatskih cesta, a ne Rijeka prometa i Grada Rijeke. Slažemo se da je znak neodgovarajući, odnosno zbunjujući, i Rijeka promet je već upozorio Hrvatske ceste na nelogičnost ovog prometnog znaka, umjesto kojega bi trebalo postaviti znak B30, kojime bi bilo jasno naznačeno da je zabranjeno polukružno skretanje u Ružićevu ulicu. Vjerujemo da će Hrvatske ceste uskoro postaviti odgovarajući prometni znak.

S poštovanjem,
Gradska uprava

Odgovorite